Radnici već viđeni kako postavljaju nove kamere na cestama: Jesu li one na ovim lokacijama opravdane?
Za sada su na novim lokacijama uočene kamere Gatso T-Series koje se na našim prometnicama koriste još od 2019. godine. Te kamere mogu istodobno pratiti nekoliko prometnih traka, a ‘vide’ i što se događa u putničkoj kabini vozila pa kaznu može očekivati i vozač koji nije vezan sigurnosnim pojasem, kao i onaj koji se tijekom vožnje koristi mobitelom
Komentari 21
Prekoračenje brzine najveći problem u ovoj državi
Sve kamere su na lokacijama na kojima im je isključivi cilj što više kazni ispisati a pravog učinka na sigurnost u prometu nema nikakvog.
ogranicenja brzine za ficeke i stojadine jer hac ne zeli mijenjati naljepnice na 10000000 znakova. ovako je lakse
budite sigurni da postavljanje nije primarno zbog kontrole brzine, to je tek usputna korist!
kod nas se kamere ne kupuju i ne postavljaju radi sigurnosti nego radi punjenja državnog proračuna na račun vozača jer kako inače objasničiti često suluda ograničenja brzine!?? nekada je znak niskog ograničenja imao smisla jer je djelovao preventivno psihološki npr.staviš 50 i očekuješ da ljudi neće ići brže od 60-70 i to je bilo OK! Sada međutim slijede brutalne kazne za sve koji prijeđi smiješnih 50 km na sat jer će ih odmah snimit i kazniti kamera! da bar imamo neku opciju da ovo stavi na referendum!
to su kupili kamere da policija i dalje može ne raditi svoj posao?
Nek postave i milijun kamera i obijesne vozače kažnjavaju s iljadama eura,samo ko boga vas molim dosta s ležećim policajcima u nekim mjestima svakih sto metara,dovoljno je što imamo loše lokalne ceste,otpasti če nam kotači.
Znate od kuda te kamere "povoljno" pribavljene? Iz država gdje su ih sudovi zabranili kao protuustavne. Zanimljivo kako mjesta za kamere su birana tamo gdje su manje uočljive nego npr. na pješačkim prijelazima kod škola (oduzimanje prednosti pješaku na zebri je veći grijeh nego 45 km/h na mjestu gdje je neka budala odredila OPASNU brzinu kretanja od <30 km/h (Sasvim slučajno živim na potezu gdje biciklisti redovno probijaju to ograničenje od 30km/h). Također zanimljivo da znakovi koji sukladno direktivama EU potrebni da obavijeste ljude o nadzoru brzine dolaze mjesecima poslije, a nikada obratno.
Još jedan u nizu dokaza da nam fali policije, fali ljudi, neće nitko da robuje za pišljiva 1500 eura. To bi već danas trebao biti minimalna plaća, a ne 700 eura. Uskoro će Hrvati u Hrvatskoj biti manjina. E moj narode.
Nisu problem kamere. Problem je objašnjenje razloga postavljanja kamera. Veća sigurnost. A na tim mjestima nije bilo niti jedne prometne nesreće uzrokovane prevelikom brzinom u zadnjih 7 godina. Govorim o zadnjem popisu kamera. Neka mi bilo tko dade drugi podatak. Ovo je samo i jedino punjenje proračuna, te zamjena manjka prometnih policajaca. Neka se postave kamere za nadzor brzine oko svake škole, vrtića, dječjih igrališta, bolnica. To je onda opravdana svrha. Samo tada to kažnjava divljake i spašava živote.
Kamere svuda oko nas, po zakonu u tvrtkama kamere mogu bit svuda osim u wc-ima al ja bi i tu stavio kamere, nek šef gleda djelatnice pa kad sjedne na wc školjku i razmakne noge piša li ona krv. Jer treba zaradit plaću
Idi-ta za volanom ogroman broj, trebali bi imati kamere na svakom kilometru.
Svaka lokacija je apsolutno opravdana lokacija za kameru. Pridržavajte se pravila i neće biti kazni. Vrlo jednostavno. Ja bih ukinuo bilo kakva upozorenja i javno objavljivanje lokacija kamera. Lijepo ako prekršiš pravilo, saznaš di je kamera kad ti doma dođe kazna.
gjuro glogoski i ekipa imaju premale penzije!!!
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Pitanje je kako riješiti motociklista koji voze bez tablica i divljaju? ( I ja vozim motor i ne odobravam ovakvo ponašanje!) Zašto ne mjeriti brzinu unutar kvartova gdje su ograničenja 20-40 km/h a uredno se vozi 50+.