Da internet opasno prijeti televiziji najbolje pokazuje najnoviji američki primjer. Naime, prvi puta u povijesti film u produkciji jedne velike televizijske kuće premijerno neće biti prikazan na TV-u nego na Facebooku! Javna američka televizijska postaja PBS izvijestila je da će dokumentarac u njihovoj produkciji "Earth Days" biti prikazan na Facebooku sedam dana prije emitiranja na televizijskim ekranima. Korisnici Facebooka film Roberta Stonea o nastanku američkog pokreta za očuvanje okoliša, koji je već prikazan na festivalima u 40 gradova SAD-a, moći će u realnom vremenu komentirati s njegovim producentom Markom Semelsom. Producent Samels je za New York Times otkrio cilj ovoga pokusa koji će se desiti 11. travnja, točno tjedan dana prije prvog televizijskog emitiranja.
- To je prilika da nađemo publiku koju bi inače teško pronašli u ponedjeljak navečer - kazao je Samels. Producent televiziju ocjenjuje kao vrlo distancirani, jednostrani medij.
- Cijeli naš posao nestaje u crnoj rupi - rekao je Samels. Na Facebooku, naprotiv, gledatelji će moći reagirati u svakom trenutku filma svojim ocjenama i komentarima.