Nico Rosberg, svjetski prvak Formule 1, poduzetnik i zaljubljenik u tehnologiju, jedan je od 150 kupaca superautomobila Rimac C_Two. Svoj je primjerak naručio početkom 2019. godine, a u međuvremenu je nekoliko puta posjetio Hrvatsku kako bi se susreo s Matom Rimcem, osnivačem i izvršnim direktorom tvrtke Rimac Automobili.
Nakon zadnjeg posjeta – specifičnog po tome što je tada personalizirao svoj primjerak modela C_Two, odnosno odabrao boje i elemente opreme za svoj automobil – Nico Rosberg svoje je dojmove podijelio je s obožavateljima objavivši video na društvenim mrežama i ujedno tražeći savjet. Neodlučan je, naime, oko boje karoserije svog modela C-Two. U užem su mu izboru tri opcije. Prva opcija je crni C_Two s tamnosivom alcantarom u interijeru te s aluminijskim detaljima. Crna kočiona kliješta jedan su u nizu upečatljivih detalja.
– Ovakav izgleda kao Batmobil – kazao mu je Mate Rimac. Adriano Mudri, direktor dizajna u Rimac Automobilima, svoj glas daje upravo crnom Rimac C_Two modelu. Mate Rimac glasao je pak za drugu Rosbergovu opciju, C_Two u britanskoj trkaćoj zelenoj boji s tamnim karbonskim detaljima izvana i sjajnim aluminijskim iznutra. Nico zasad naginje trećoj opciji, crvenom C_Two s crnim karbonskim detaljima, ali još nije donio konačnu odluku.
– Želim da automobil bude agresivan. Crna ili crveno-crna… Ne znam još. Svakako stavite na njega potpis 'Rosberg' – kaže Nico koji svoj najnoviji video otvara kadrovima Zagreba i riječima: „Rimac C-Two najiznimniji je automobil našeg vremena. Ja sam superuzbuđen!“
Kako i ne bi bio. Osim što je u pogonima u Svetoj Nedelji izabrao ono što želi u svom primjerku, Nico je sjeo uz Matu Rimca na suvozačevo sjedalo prvog prototipa kako bi se odvezli do novih Rimčevih pogona u Velikom Trgovišću te na probnu vožnju s najnovijim prototipom, gdje je Nico sjeo za upravljač. Vozeći se, Mate Rimac i Nico Rosberg raspravljali su o mogućnostima dotjerivanja Rosbergova C_Two.
– Naravno da nisam uključen u velike stvari, u pogon, ali u male jesam. Primjerice, kočenje motorom jako je bitno. Važno je da je uglađeno. Sićušne promjene čine goleme razlike u osjećaju za volanom. Želim sudjelovati u detaljima – kazao je Nico.
– Moraš shvatiti koja su ograničenja sistema da bi mogao o tome razgovarati s inženjerima – odgovorio mu je Mate.
– Nema ograničenja! Nema granica!
– Ok... Formula 1 definicija.
– Ako kažem da ne želim rollbar, rollbar se miče – uporan je Nico.
– Ali moraš shvatiti koja je uloga rollbara i što se događa ako ga makneš – uspio mu je objasniti Mate, pokazavši mu ujedno opcije prilagođavanja stražnjeg spojlera i rashladnog sistema.
U Velikom Trgovišću Rimac je Rosberga proveo kroz dijelove pogona za izradu monokoka, sklapanje baterija, mjenjačkih kutija…
– Još uvijek je sve ručna izrada, ali radimo na tome da nešto i automatiziramo – rekao je Mate Rimac, dok su mu se iznad glave nizale oznake proizvodnih punktova: baterije za Pininfarinu, baterije za Koenigsegg, za Aston Martin…
– Proizvodimo baterije za C_Two, ali i za Pininfarinu, Koenigsegg, Aston Martin. Radimo još tri projekta za Hyundai, pa za njemačku autokompaniju i još par projekata za europske autokompanije o kojima ne smijem govoriti. U ovih deset metara imamo deset projekata za superautomobile, ovdje, usred ničega u Hrvatskoj, i to je meni super! – rekao je Mate Rimac.
Rimac C_Two sa svojih 1914 konjskih snaga, uz 2300 Nm, iz mirovanja do brzine od 161 km/ h (100 milja na sat) pojuri za 4,3 sekunde te postiže najveću brzinu od 412 km/h. Pogon je na sva četiri kotača jer na svakom kotaču ima po jedan elektromotor. Za samo 1,85 sekundi stiže do stotke.
E moj Nico, samo ne daj lovu unaprijed, nitko još nije uspio niti jedan Rimac auto registrirati i na pločice na ulicu izvesti, pa nećeš ni ti.