Jedna od rijetkih industrija u Hrvatskoj koja je rasla i usred ekonomske krize, a i dalje nastavlja uspon jest razvoj videoigara. U toj niši odlično se snalazi i jedan mali neovisni domaći studio – Binx Interactive.
Radili su na igrama Follow the Leader i Monster Loops, a upravo u suradnji s renomiranim hrvatskim gaming studijem Croteam razvijaju igru “I hate running backwards”.
Prepoznati su i na sajmovima u Hrvatskoj i regiji, a ove godine osvojili su i nagradu na najvećem svjetskom festivalu igara Gamescomu u Njemačkoj.
Arkadna pucačina
Igra “I hate running backwards” je spin off igra Serious Sama, najpoznatije gaming franšize najdugovječnijeg hrvatskog gaming studija Croteam. “Mrzim trčati unatrag” zabavna je arkadna pucačina koja vam daje priliku raspucati se u svijetu Serious Sama.
Akcija pršti na sve strane, a kao što naslov igre kaže, u igri stalno – trčite unatrag. Prema vama se slijevaju rijeke neprijatelja pa nije zgorega da isprobate i mogućnost regrutiranja drugih igrača, samo pazite da prijatelju ne potrošite svu municiju...
– U biti je igra nastala kao referencija na “easter egg” koji se dogodi u originalnom Serious Samu. Kako te uvijek naganja hrpa neprijatelja, dogodit će se da ćeš s vremenom početi trčati unatrag da napraviš razmak između sebe i njih. I ako to radiš često, nakon nekog vremena Sam izgovori: “I hate running backwards!” I tako je pala ideja da napravimo igru u kojoj cijelo vrijeme trčiš unatrag – otkriva nam jedan od suosnivača i direktor Binx Interactivea Bernard Bachrach.
Igra je trenutačno u razvoju za PC, PlayStation 4, Xbox One i Nintendo Switch. Još nije određen datum izlaska igre, no Bernard Bachrach predviđa da će to biti u prvom dijelu sljedeće godine.
Gdje god su dosad pokazali igru, svi su bili oduševljeni, što potvrđuju i nagrade sa sajmova.
– Reakcije su odlične! Već smo dobili tri nagrade za igru! Jednu s Gamecoma, jednu s Reboot InfoGamera i jednu s GameUpa. I imamo još 4-5 nominacija (najbolja igra, najbolji vizuali itd.).
Lani su na Infogameru pokazali prvu verziju igre.
– Tad smo u slobodno vrijeme radili na igri. Nakon Infogamera čitavu igru išli smo pisati ispočetka, sav kod. U biti od prosinca 2016. cijeli tim radi puno radno vrijeme na igri koja je praktički gotova. Za koji tjedan radimo content lock i onda idemo portati igre na konzole – javlja nam Bernard.
Renomirani izdavač
Iako je igra potekla od Serious Sama, ima svoj scenarij, pa i posebno kreirana oružja.
– Imamo i “običnih” oružja – sačmarica, strojnica, minigun, top i slično. Ali nam je fokus na nova i otkačena oružja. Trenutačno ih imamo 30-ak, ali ciljamo na 40-50 oružja. Imamo Plasma Chargere, Tesla Cannon (ispaljuje kuglu struje), Peace Keeper (ispaljuje salvu raketa što sve uništava). Imamo i oružje koje se zove Ass Blaster – magarac kojeg igrač nosi ispod ruke i koji prdežom (!) otpuhuje i uništava neprijatelje. U igri je apsolutno sve uništivo! Cijeli nivoi mogu se sravniti i za to se dobiju bodovi! – opisuje nam Bernard detalje koji garantiraju da će se igrači jako dobro zabaviti.
– I još pripremamo iznenađenje jer ćemo imati likove iz drugih igara u našoj igri. Ali nećemo još otkrivati koji su likovi u pitanju – najavljuje.
Izdavač igre bit će Devolver Digital, izdavač igara poput Hotline Miami, Broforce, Croteamovih igara Talos Principle i Serious Sam. Inače, Binx Interactive mladi je hrvatski studio, osnovan 2014. godine. Osnovali su ga šestorica ravnopravnih članova Adam Mehtić, Nikola Đurinec, Denis Mraović, Filip Kovač, Bernard Bachrach i Matko Šimecki. A naknadno se timu pridružio i Luka Mihaldinec.Trenutačno imaju šest stalno zaposlenih članova.
Pozitivna je strane domaće industrije videoigara suradnja između studija pa je tako Bernardova ekipa u programu inkubacije iskusnog Croteama.