Kompanija Repsly osigurala je 1,25 milijuna dolara investicije od Lauchpad Venture grupe iz Bostona, zatim First Beverage grupe iz Los Angelesa, te K5 Venturesa iz Njemačke. Tvrtka je osnovana u Hrvatskoj pod imenom Salespod 2010., a trenutno posluje s više od 200 tvrtki u 40 zemalja.
Neki od klijenata koji koriste Repsly za mobilno prikupljanje i analizu podataka i unapređenje terenskih aktivnosti su Nike, Golf, L'Oreal, KIA Motors, Keune, Philips i Franck.
– Veselimo se što smo postali dio Repslyja, ne samo zbog velikog utjecaja koji on ima na tvrtke koje se bave prodajom hrane i pića, nego i zato što je mogućnost primjene u svim vrstama terenskih djelatnosti ogromna – kazao je Tom First, član uprave First Beverage Ventures i osnivač Nantucket Nectarsa te dodao da se grupa zainteresirala za Repsly jer se radi o odličnom rješenju za tvrtke koje se bave prodajom robe široke potrošnje kroz maloprodajne kanale.
– Razvili smo proizvod koji značajno unapređuje provođenje terenskih procesa i mnoge tvrtke u svijetu su to prepoznale – rekao je osnivač i predsjednik uprave Marko Kovač.
Repsly će investirana sredstva iskoristiti za financiranje rasta. Uz širenje marketinškog dijela tvrtke u Bostonu, u planu je i povećanje razvojnog tima u Zagrebu. Osim toga, važno je napomenuti da većinsko vlasništvo nad tvrtkom i proizvodom i dalje ostaje u Hrvatskoj.
>>"Uz pomoć tehnologije pametno rješavamo probleme"