NOVITET

Više napredne tehnologije i 15-inčni ekran za novi Tiguan

Foto: Volkswagen
1/7
15.06.2023.
u 14:52

Volkswagen je otkrio prve detalje o novoj izvedbi svog najprodavanijeg modela: treća generacija Tiguana stiže s usavršenom aktivnom regulacijom voznog postroja i opremom iz luksuzne klase

U okviru zadnjih testnih vožnji, Volkswagen je otkrio prve detalje o novoj izvedbi svog trenutačno najprodavanijeg modela: treća generacija novog Tiguana bit će raspoloživa s usavršenom aktivnom regulacijom voznog postroja i karakteristikama iz luksuzne klase, poput HD Matrix glavnih svjetala. Osnovu predstavlja nova generacija modularne platforme, MQB evo. S plug-in hibridnim pogonom, novi će Tiguan ubuduće imati doseg do 100 kilometara s električnim pogonom. Svjetska premijera uslijedit će u jesen, a ovaj bestseler će se na tržištu predstaviti 2024. godine. Novi Tiguan trenutačno odrađuje zadnje testne vožnje. Izgled mu se još uvijek skriva.

- Nova platforma MQB evo savršeno ujedinjuje najsuvremenije module tehnologije: novu generaciju plug-in hibridnih pogona s dosegom u električnom pogonu do 100 kilometara, vjerojatno najbolju aktivnu regulaciju voznog postroja u svom segmentu, vrhunsku kvalitetu interijera te infotainment sustav koji je također nov i intuitivan za rukovanje – sve ono što vozači očekuju od Volkswagena – rekao je Kai Grünitz, član Upravnog odbora marke zadužen za tehnički razvoj.
Novi Tiguan bit će jedno od prvih vozila u svojoj klasi koje će biti dostupno s opcijskim HD Matrix svjetlima. Tehnologija IQ.Light HD Matrix glavnih svjetala razvijena je zajedno za Tiguana i Touarega. To znači da se u modelu srednje klase Tiguanu koristi tehnologija svjetala iz modela luksuzne klase.

Tiguanov je interijer iznova koncipiran i dizajniran. Volkswagen je uzeo u obzir specifične želje kupaca u pogledu intuitivnog upravljanja pa Tiguan na tržište dolazi s novorazvijenim cockpitom i novim infotainment sustavom. Ekran veličine do 38 centimetara (15 inča) pregledno prikazuje važne funkcije poput navigacije, glazbe i klimatizacije te se može individualizirati pomoću funkcija brzog pristupa. Proizvođač ističe i vrhunsku kvalitetu materijala, novi dizajn sjedala te učinkovitu zvučnu izolaciju.
Tiguan će ubuduće biti dostupan samo s automatiziranim ručnim mjenjačem (DSG). Kao i na Volkswagen ID. modelima, odabir moda vožnje birat će se pomoću ručice na stupu upravljača, desno od kola upravljača: okretanje prema naprijed u "D" za vožnju prema naprijed, okretanje unatrag u "R" za vožnju unatrag, pritisak bočno za aktiviranje parkirne kočnice. Povrh toga, svi Tiguani imaju tipke za mijenjanje stupnjeva prijenosa iza kola upravljača.

MQB evo platforma predstavlja bazu za novu generaciju adaptivnog voznog postroja DCC: opcijski DCC Pro s amortizerima s dva ventila. Povrh toga, novi je model sada serijski opremljen sustavom za upravljanje dinamikom vožnje – MQB sustavom koji je debitirao u aktualnom Golfu GTI. Sustav upravlja funkcijama elektroničkih blokada diferencijala i bočnim dinamičkim komponentama amortizera u DCC Pro sustavu. Regulacije kočenja individualno po kotačima i selektivne promjene tvrdoće amortizera dovode do većeg komfora i poboljšanja performansi pri dinamičnoj vožnji zavojima. Upravljanje je stabilnije, agilnije i preciznije.

Zahvaljujući platformi MQB evo, u Tiguan se mogu implementirati različite vrste pogona, poput turbo dizelskih motora (TDI), turbo benzinskih motora (TSI), mild-hybrid turbo benzinskih motora (eTSI) i plug-in hibridnih sustava (eHybrid). Električni doseg novih plug-in hibridnih pogona povećan je do 100 kilometara u odnosu na prethodnike, ovisno o opremi. Također, AC punjenje bit će brže u svim verzijama eHybrid, a DC brzo punjenje prvi će put biti moguće u seriji.
S novom generacijom Tiguan će dobiti i veći prtljažnik. Novi Tiguan je 32 mm duži (4551 mm), s povećanjem od 5 mm i neznatno viši (1640 mm) od svog prethodnika. Širina (1939 mm) i međuosovinski razmak (2681 mm) ostaju isti. No volumen prtljažnika narastao je za 33 na 648 litara (do visine naslona stražnjih sjedala).

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije