PROMO

Vlasnici Hyundai vozila od sada još sigurniji uz ORYX Asistenciju!

ORYX Asistencija
PR FOTO
PR
Autor
PR članak
04.05.2016.
u 09:57

ORYX Asistencija ovim je ugovorom postala službeni pružatelj usluga mobilnog jamstva za sva Hyundai vozila u Republici Hrvatskoj. Time je unaprijeđena usluga mobilnog jamstva u sklopu kojeg je kupcima Hyundai vozila od sada na raspolaganju usluga „Putni Anđeo“ ORYX Asistencije, odnosno e-call sustav.

Putni Anđeo je mobilna aplikacija koja automatski prepoznaje prometnu nezgodu, informira i skraćuje izlazak hitnih službi (hitna pomoć, vatrogasci, itd.) na teren i na taj način pospješuje zbrinjavanje unesrećenih unutar jednog sata, u medicini poznatog kao „zlatni sat“. Više o svemu može se pronaći na www.putniandeo.hr.

Ovo je za ORYX Asistenciju još jedna potvrda kvalitete i uspjeha na tržištu. Hyundai je najbolji korejski auto i sedmi najveći brand u automobilskoj industriji ukupne vrijednosti 11.3 milijarde dolara.

„Zaista smo sretni i zadovoljni sklopljenom suradnjom, te općenito razvojem našeg poslovanja“, izjavio je Branimir Gospić član Uprave odgovoran za poslovanje ORYX Asistencije.

Želite prijaviti greške?