V40 se vratio, no više nije karavan, ne koketira sa srednjom klasom već ima dimenzije i izgled tipičnog kompaktnog automobila. Poruka je jasna – Volvo ovim modelom želi preoteti kupce njemačkim premium predstavnicima u kompaktnoj klasi. Šveđanin u svijet kompaktnih automobila donosi mnogo svježine i jednu revolucionarnu novost. Riječ je o prvom zračnom jastuku koji ne štiti putnike u vozilu, već one izvan njega.
Prilikom naleta na pješaka pri brzini između 20 i 50 km/h poklopac motora na novom V40 se podiže, a ispod njega izlazi zračni jastuk koji djelomično pokriva vjetrobransko staklo i A nosače, dijelove automobila gdje pješak u pravilu udara glavom prilikom nezgode. V40 donosi i brojne druge sigurnosne sustave. City Safety izbjegava sudare na niskim brzinama, prvenstveno u gradu, a sada funkcionira i pri brzinama do 50 km/h.
Novi V40 izvana i iznutra dizajniran je izuzetno dinamično, a tako se ponaša i u vožnji. Osnovni benzinski motor ima obujam od 1,6 litara i 150 KS, slijedi izvedba sa 180 KS te dva turbo benzinca s pet cilindara koji razvijaju 213 i 254 KS. Najsnažniji dizelski motor D4 ima 177 KS, a ispod njega se smjestio D3 sa 150 KS. Najbolju prodaju Volvo očekuje od štedljivog dizelaša sa 115 KS koji u prosjeku troši samo 3,6 litara.
Kod većine izvedbi kupci mogu birati između ručnog ili automatskog šesterobrzinskog mjenjača, a svi modeli su serijski opremljeni start&stop sustavom. Osnovni V40 s benzinskim motorom stoji 177.750 kn, dok dizelska ponuda započinje od 186.750 kn. Kupci u Hrvatskoj svoj novi V40 moći će naručiti od svibnja, a prve isporuke se očekuju potkraj ljeta.