Prvo karavan pa tek onda limuzina, odlučio je Volvo promijeniti uobičajenu proceduru dolaska modela na tržište. Tako je na svjetsko, a od prošlog tjedna i na hrvatsko tržište stigao novi V60, karavansko izdanje njihove srednje velike limuzine S60 koja se u prodajnim salonima očekuje iduće godine. To i ne čudi s obzirom da je Volvo svoj imidž izgradio na prostranim, sigurnim i oku privlačnim karavanima.
Najveći u segmentu
Upravo je takav novi V60, izgledom primamljiv iz svakog kuta, prostraniji i sigurniji no ikada. Dugačak je 476 cm (+13 cm) i uz međuosovinski razmak od 287 cm te 529 l prtljažnika (do 1441 l) ima najveće proporcije u segmentu u koji spadaju, primjerice, Audi A4 Avant i Mercedes C-klasa T-model.
Dizajnerski je prilagođen novijim Volvo modelima s prepoznatljivim švedskim asketskim dizajnom uz luksuzne materijale, finu završnu obradu i vrhunsku multimediju. Za upravljačem je osjećaj odličan, udobno je i komforno, intuitivno i lagano za korištenje. U vožnji V60 i uz početni D3 dizelaš sa 150 KS te uz opcijski automatski mjenjač djeluje vrlo uvjerljivo. Već je početna oprema V60 modela raskošna pa, primjerice, uključuje full LED prednja aktivna svjetla, 8” multimedijski zaslon, city safety sigurnosni sustav... Upravo s početnim D3 dizelašem, ali uz 6-stupanjski ručni mjenjač te bogatu - prigodnu za početak prodaje - Edition opremu stoji 298.273 kune, dok V60 s jačim D4 dizelašem sa 190 KS i još raskošnijim Bussines paketom opreme i 8-stupanjskim automatskim mjenjačem košta 359.474 kune.
Dva hibrida od 2019.
Trenutačno se može birati samo jedan benzinski motor – T6 od 310 konja s automatskim mjenjačem i AWD pogonom, koji stoji 435.044 kune.
Iduće će godine u ponudi biti i dva hibridna modela T6 i T8. Dakako, sigurnost je kod Volva na najvišoj razini s brojnim sustavima pomoći vozaču, između ostalog i uz automatsko kočenje u nuždi koje prepoznaje pješake, bicikliste te veće životinje.
Pogledajte i video Rimca C_Two:
Jel su vam dali Todorići da ga snimate pred njihovim vratima?