Mercedes-Benz premijerno je predstavio novu C-klasu u limuzinskom i karavanskom izdanju. Nova generacija modela srednje klase prva je serija ovog proizvođača koja je cijela elektrificirana, odnosno ne dolazi kao klasičan benzinac ili dizelaš. I nova je C-klasa, nakon nedavno predstavljene nove S-klase, također opremljena drugom generacijom MBUX-a (Mercedes-Benz User Experience), što putnički prostor čini još više digitalnim i inteligentnim.
U MBUX se vozač može logirati i skeniranjem otiska prsta (opcija), a kao dodatna oprema dostupna je i proširena stvarnost, gdje se snimka s kamere dopunjava korisnim objektima i informacijama te se tako obogaćena prikazuje na centralnom ekranu. U Hrvatskoj će se nova C-klasa moći naručiti od kraja ožujka, a prvi primjerci u prodajnim se salonima očekuju u svibnju ili lipnju.
Novitet bilježi povećanje vanjskih dimenzija, a korak naprijed napravljen je i u području digitalizacije i kvalitete. Interijer C-klase sada ima premium detalje, poput zaslona i koncepta upravljanja preuzetog iz nove S-klase, ali sa sportskim naglaskom. Središnji zaslon lagano je zakrenut prema vozaču. Zaslon je standardno dijagonale 9,5 inča, a kao opcija se nude dodirni zasloni od 11,9 i 30,2 inča.
Nova generacija plug-in hibrida među pogonskim je opcijama za novu C-klasu, a samo na struju takva C-klasa autonomna je 100 kilometara. Samo elektromotor nudi 129 KS, a uparen je s 4-cilindarskim benzincem. Baterija se za 30 minuta može potpuno napuniti, a dopunjava se i rekuperacijom, tijekom usporavanja ili vožnje nizbrdo. Unatoč smještaju baterije kapaciteta 25.4 kWh, prtljažni prostor ima ravnu podnicu i veći kapacitet od onoga u prethodnom modelu (360 do 1375 litara).
Pored plug-in hibrida, nudit će se i blagi hibrid – benzinac i dizelaš – s 48-voltnom tehnologijom i integriranim starter-generatorom, koji omogućava brži start motora i nižu potrošnju goriva. Dizelaš s integriranim starter-generatorom tako nudi 200, odnosno 265 konjskih snaga plus dodatnih 20 KS iz EQ Boost sistema. Benzinci nude 170, 204 i 258 KS plus po 20 KS dodatne snage. Automatski mjenjač 9G-tronic sada je standardan kroz cijelu gamu, a u ponudi je i dorađeni 4Matic pogon na sve kotače.
Krug okretanja kod nove C-klase smanjen je za 43 cm, na manje od 11 metara, upravljanjem stražnjom osovinom. Dinamika vožnje i aktivna sigurnost s ovom je opcijom podignuta na još višu razinu. No, to je tek jedan u nizu detalja. Svjetlost se u svakom Digital Light glavnom svjetlu lomi i usmjerava s pomoću 1,3 milijuna mikroogledala. Ovo digitalno svjetlo s funkcijom projiciranja dostupno je kao opcija, a inovativan sustav vožnju može učiniti sigurnijom projicirajući na cestu linije, znakove i animacije.
A nišan na haubi konačno ispravan, ne mora Mujo vratima više rušiti pješake.