Citroën je svojem kompaktnom crossoveru s novom generacijom oduzeo jedan od prepoznatljivijih elemenata. Veliki Airbump zaštitni element, naime, koji je pokrivao dobar dio vrata, na novom se C4 Cactusu povukao samo na donji dio vrata. Time je Citroën na ovom novitetu htio naglasiti dinamičnost na uštrb robusnosti. No, iako ga francuski proizvođač sada zove kompaktnom limuzinom, C4 Cactus zadržao je i robusne elemente te malo veću odignutost od tla - dovoljno da ga svrstamo među kompaktne crossovere.
U novoj generaciji donosi zreliji dizajn - i dalje originalan i zabavan - nove materijale u interijeru, više prostora za noge putnika na stražnjoj klupi. Kratki prevjesi i 260 cm međuosovinskog razmaka otvorili su obilje prostora u kabini 417 cm dugog automobila, a prtljažnik prima solidnih 358 litara.
Zvučna mu je izolacija poboljšana, a motornu gamu čine učinkoviti benzinci od 82 i 110 konjskih snaga (agregat od 130 konja stiže u jesen), te dizelaši od 100 i 120 KS (snažniji također stiže u jesen), upareni s ručnim ili automatskim mjenjačima.
U unutrašnjosti se ističe udobnošću, zahvaljujući u Europi premijernom uvođenju ovjesa s progresivnim hidrauličnim graničnicima™ (Progressive Hydraulic Cushions™ – PHC) s kojima C4 Cactus neravnine na prometnicama upija gotovo neprimjetno. Također, na C4 Cactusu prvi put u svijetu predstavljaju se sjedala Advanced Comfort. Naglašena udobnost ipak mu nije potisnula agilnost. Stabilan je i dinamičan te ga je ugodno voziti.
Novi C4 Cactus donosi 12 tehnologija za pomoć u vožnji - među ostalim automatsko kočenje u nuždi, prepoznavanje prometnih znakova, pomoć pri parkiranju, detekciju umora vozača, Grip Control - zatim tri tehnologije za povezivost, brojne mogućnosti individualizacije.
C4 Cactus na hrvatsko tržište stiže u travnju. Cijene još nisu poznate.
smijesni mali slabasni autic....Zato citroena i nema na US trzistu....