Porsche 911 S/T

Za 60. obljetnicu stiže 1963 komada purističkog 'elfera' s 525 atmosferskih konja i ručnim mjenjačem

Foto: Porsche
1/12
07.08.2023.
u 13:30

Posebna serija Porsche 911 S/T do 100 km/h stiže za samo 3,7 sekundi, postiže maksimalnu brzinu od 300 km/h, a cijena je paprena: 292.187 eura

Za 60. obljetnicu modela 911 Porsche je pripremio posebno izdanje kultnog "elfera" osmišljeno za maksimalan užitak u vožnji u ograničenoj seriji od 1963 vozila. Dakako, referirajući se na godinu nastanka sportskog modela.

Porsche 911 S/T nudi purističko iskustvo vožnje, a ekskluzivan obljetnički model spaja prednosti modela 911 GT3 s paketom Touring i modela 911 GT3 RS te pruža jedinstvenu kombinaciju agilnosti i dinamike vožnje. Kombinira 4,0-litreni 6-cilindarski bokser atmosferski motor s 525 KS i 465 Nm okretnog momenta iz modela 911 GT3 RS s ručnim mjenjačem s kratkim prijenosnim omjerima. Nadopunjuju ih vrlo lagana konstrukcija i vozni postroj optimiziran za agilnost i upravljivost. 911 S/T teži samo 1380 kg.

U dizajn obljetničkog modela pretočeni su znanje marke Porsche u GT-u i motosportu. To je vidljivo u njegovom posebno okretnom i agilnom upravljanju koje je dizajnirano za maksimalni užitak u vožnji na zavojitim cestama. Smanjenje rotirajuće mase, kako u motoru tako i u kotačima i kočnicama, osigurava posebno dinamičan odziv. S/T reagira na naredbe vozača bez odgode. Svaki pokret upravljača, svaki djelić pritiska na papučicu gasa ili kočnice provodi se trenutno i s vrhunskom preciznošću. Za razliku od modela 911 GT3 RS, fokus razvoja modela 911 S/T nije bio na upotrebi na trkaćoj stazi, već na vožnji po javnim cestama. Naziv novi 911 S/T označava kao potomka posebno sportske verzije prve generacije modela 911.

Od 1969. marka Porsche nudila je posebnu trkaću verziju modela 911 S. Interno su se ta vozila nazivala 911 ST. Preinake šasije, kotača, motora i karoserije značajno su poboljšale ubrzanje, kočenje, trakciju i prianjanje u zavojima. Veliki spojleri i druga aerodinamička pomagala još se nisu upotrebljavala u ovim modelima. Novi 911 S/T preuzima duh izvornog modela 911 S (ST) i prenosi ga na trenutačnu generaciju modela Porsche 911. Obljetnički model kombinira elemente modela 911 GT3 RS s karoserijom modela 911 GT3 s paketom Touring i nadopunjuje ih laganim komponentama posebno razvijenim za model 911 S/T. Rezultat je jedinstveno iskustvo vožnje unutar ponude modela 911 GT.

Porscheovi inženjeri razvili su novu laganu spojku ekskluzivno za 911 S/T. U kombinaciji s jednomasenim zamašnjakom smanjuje težinu rotirajuće mase za 10,5 kg. To primjetno poboljšava odaziv bokser motora s prirodnim usisom koji sada izrazito brzo i neposredno povećava broj okretaja. U kombinaciji s ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa s kraćim prijenosnim omjerima nego u modelu 911 GT3, motor s visokim brojem okretaja modela 911 S/T osigurava još veću trenutnu dinamiku. 911 S/T do 100 km/h stiže za samo 3,7 sekundi, a postiže maksimalnu brzinu od 300 km/h. Uzbudljivo iskustvo vožnje pojačano je uvjerljivim zvukom standardnog sportskog ispušnog sustava. 911 S/T jedini je model 911 trenutačne generacije koji kombinira dizajn prednje osovine s dvostrukim poprečnim ramenima i stražnju osovinu s više spona bez upravljanja stražnjom osovinom. Amortizeri i sustavi upravljanja podešeni su u skladu s tim.

Serijska oprema također uključuje 20" (sprijeda) i 21" (stražnje) lagane kotače od magnezija sa središnjim zaključavanjem. Poseban model u ponudi je s dodatnim ekskluzivnim paketom Heritage Design uz novu boju Shoreblue Metallic i bojom naplatka Ceramica. Na vrata se na zahtjev mogu staviti startni broj od 0 do 99 i ukrasna folija.

Cijena je paprena: 292.187 eura.

 

 

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije