Netom nakon što je COVID-19 potresao cijeli svijet i ostavio utjecaj na svaku dimenziju poslovanja, Jenz je ugledao svjetlo dana. Riječ je o startupu koji je posljednje 2 godine razvijao mobilnu aplikaciju, modernu internu društvenu mrežu za kompanije i njihove zaposlenike, pod pokroviteljstvom zagrebačke softverske i dizajnerske agencije Q. Jenz je uspješno lansiran nekolicini svjetski poznatih korporacija, među kojima je i hrvatski Deloitte. Prošlo je tek nekoliko mjeseci od kad je aplikacija službeno ugledala svjetlo dana, a već su nominirani za najbolju aplikaciju godine.
„Pokrenuli smo Jenz iz vlastitih potreba u Q-a, no kako su reakcije naših klijenata i partnera na Jenz bile iznad svih očekivanja, pogotovo u vrijeme pandemije kad su se svi susreli s problemima u komunikaciji, shvatili smo da je to priča koja će jako brzo prerasti Q,” kaže nam Dalibor Jurgec, suosnivač i jedan od direktora Q agencyja i Jenza. “Možemo reći da je interes za Jenzom zaista velik i da raste eksponencijalno iz tjedna u tjedan. Poučeni iskustvom i velikim brojem zainteresiranih klijenata, vjerujemo da je samo pitanje dana kad će Jenz postati normalan alat za komunikaciju u kompanijama diljem svijeta.”
“Jenz je intuitivna i moderna aplikacija koja ima za cilj povezati, angažirati i informirati zaposlenike, mijenjati poslovnu kulturu, pogotovo za vrijeme rada od kuće kada je potrebno učiniti ‘’novo normalno’’ više humanim, bliskim i zabavnim. Upravo zato ima ogroman potencijal postati jedna velika priča uspjeha - od male hrvatske aplikacije, do svjetski poznatog imena” - govori s uzbuđenjem Ana Čupić, direktorica komunikacija na Jenzu, te poziva sve entuzijaste da se pridruže Jenz timu.
Za više informacija o aplikaciji, ili otvorenim radnim mjestima posjetite Q agency web stranicu ili pošaljite e-mail na apply@q.agency. Za informacije o nagradi za koju je Jenz nominiran možete pogledati i dati svoj glas na Best mobile app award.