Audi A6 je automobil koji fascinira na prvi pogled, što je i nužno da bi se borio s prestižnim konkurentima kakvi su Mercedes E-klase ili BMW serije 5. Zbog strašne konkurencije Nijemci nisu štedjeli pa su u A6 prenijeli sve najbolje što su prije manje od godinu dana razvili i osmislili za svoju perjanicu, model A8.
Upravljanje svim kotačima
A6 se tako može pohvaliti vrhunskim zračnim ovjesom i novim sustavom upravljanja na sve kotače. Tu je opsežna autonomno-sigurnosna tehnologija zasnovana na pet radara, kamera i desetak drugih senzora kojima auto stalno skenira okolinu. U mnogim situacijama može voziti gotovo posve samostalno. Primjerice, prije ulaska u zavoj sam će usporiti na temelju GPS podataka i prilagođavati brzinu ograničenjima. Ipak, mnogo je veći užitak kada ga sami vozite. Iako je dugačak 494 centimetara i težak gotovo dvije tone, poletan je, okretan, precizan pri ulasku u zavoj (prije svega zahvaljujući upravljanju na sve kotače) i prolazi ga neslućeno brzo, a superioran je kad se nađe na autocesti.
U ponudi su čak tri verzije ovjesa - klasični, aktivni i zračni - u svim je A6 vrlo komforan, bez sumnje među najudobnijim automobilima koje smo u posljednje vrijeme isprobali. Isto vrijedi i za “zvučni komfor”, odnosno zvučnu izolaciju koja je superiorna, a kome to nije dovoljno može odabrati i dvostruka stakla za još bolju izolaciju. I to je još jedan detalj preuzet s modela A8.
U unutrašnjosti najbolje shvatite koliko je A6 zapravo srodan modelu A8. Dizajn je u nekim detaljima različit, no dominira identičan sustav s dva dodirna zaslona na središnjoj konzoli. Gornji služi za infotainment, a donji zamjenjuje komande klimatizacijskog uređaja i mnoge druge tipke, od kojih je unutrašnjost Audija A6 gotovo potpuno “očišćena”.
Sustav je izuzetno intuitivan, ergonomičan i funkcionira besprijekorno. Pohvalu zaslužuju i trenutačno najbolji digitalni instrumenti na svijetu.
Motori s hibridnim sustavom
Svi motori u A6 imaju hibridni sustav koji omogućava da se pri puštanju gasa motor potpuno ugasi, što dodatno štedi nekoliko decilitara goriva na 100 kilometara.
Iako se može očekivati kako će se ponuda motora uskoro proširiti, zasad je Audi najavio osnovni 2-litreni dizelaš s 204 konjske snage te tri motora V6 konfiguracije. Slabiji dizelski V6 ima 231, snažniji 286, a benzinac čak 340 konjskih snaga. U početku će se nuditi snažniji dizelaš, a ostali motori dolaze nekoliko mjeseci poslije. Trenutačno je jedini dostupan model na našem tržištu dizelaš sa 286 KS, koji u osnovnoj verziji stoji 524.526 kuna.
Ovo su groblja dizelaša, 300.000 čeka svoju sudbinu:
svaki puta kad vidim najave novih modela Audi, VW, i ostatka made in germany, ne znam, da li da se nasmijem ili zaplacem. u dizajnjerskom smislu se nisu odmakli ni cm zadnjih 20 godina, sve izgleda isto. Ovaj audi gore, gledan sa strane, se jedva razlikuje od skode superb, passata, seata itd.