Najčitaniji dnevni list u Hrvatskoj 24sata danas je s telekomunikacijskim liderom Hrvatskim Telekomom pokrenuo 24mobi, prvu medijsku virtualnu mobilnu mrežu u ovom dijelu Europe. Svojim besplatnim sadržajem 24mobi donosi novu dimenziju životnom stilu i interesima korisnika koji su zaljubljeni u život te u stalnoj potrazi za zabavom. Ovaj revolucionarni virtualni mobilni operater predstavlja idealan spoj najvećih aduta medijskih i telekomunikacijskih lidera te je skladu s najnovijim svjetskim trendovima IT tržišta. Uz korištenje jedinstvene mobilne prepaid usluge s atraktivnim tarifama omogućava i besplatno surfanje portalom 24sata.hr.
Svi korisnici mreže 24mobi, uz uobičajene mobilne usluge, svakodnevno će moći prelistati mobilne novine 24sata uz kratak pregled najzanimljivijih vijesti koje će sutradan biti objavljene u novinama ili na webu te uživati u dodatnim besplatnim ekskluzivnim sadržajima 24sata na svojem mobilnom telefonu.
Zabavni potencijal ovog projekta istaknula je Marica Jakopović, voditeljica ovog projekta u 24sata:
– Mobilna poslastica uvijek je uz korisnike s dodatkom “breaking news” SMS-a koji će isporučiti najvažnije informacije onog trenutka kada se dogode te dnevnim SMS-horoskopom koji će otkriti kakav će im biti dan. Stoga je i marketinški slogan koji prati lansiranje ove naše usluge vrlo jasan – “Zabava narodu”. Dodatnu posebnost i prepoznatljivost projektu pridonijeli su brending i kampanja kreativne agencije Najlon, koja je kreirala lik nindže kao utjelovljenje mreže 24mobi i uz pomoć kojeg će se graditi odnos s korisnicima – ističe Jakopović.
24mobi sadrži sve prednosti prepaid usluge jer korisnicima pruža jednostavnu kontrolu nad budžetom s ciljem korištenja mobilnih usluga, ali im pruža i dodanu vrijednost besplatnim sadržajima za korisnike.
– Smatramo da taj fokus uz kvalitetnu osnovnu uslugu mobilnih komunikacija ima svoje mjesto na tržištu koje nije ispunjeno postojećom ponudom i uvjereni smo da će usluga lansiranja zabave direktno na telefon biti iznimno atraktivna za našu ciljanu skupinu – potvrđuje Tomislav Klarić, direktor posebnih projekata u 24sata.
– Slušajući naše korisnike, identificirali smo dio koji HT trenutačno ne pokriva ni s jednim postojećim brendom te smo mu odlučili pristupiti kroz suradnju sa 24sata, koji se pokazao kao idealan partner za ovaj dio tržišta. Naposljetku, ti ga korisnici čitaju, cijene i vole – zaključuje Nataša Rapaić, članica Uprave i glavna operativna direktorica za privatne korisnike u Hrvatskom Telekomu.
– HT u projekt unosi snagu i pouzdanost telekomunikacijskog partnera, a 24sata svoje najjače adute: snažan, visoko prepoznat i popularan brend, sadržajnu nadogradnju mobilnih opcija te najjaču medijsku platformu. 24mobi se, kao i svaki ozbiljan poslovni pothvat, temelji na poslovnom modelu kojem je krajnji cilj profitabilnost – i za 24sata i za HT. Vraćanje investicije predviđeno je u relativno kratkom roku – izjavio je Radovan Klaić, član Uprave 24sata zadužen za razvoj novih poslovnih modela.
24mobi jedan je od projekata Divizije novih prihoda 24sata koji predvode direktor projekta Tomislav Klarić i voditeljica Marica Jakopović uz asistente Marka Jankovića i Ljiljanu Milanović. Tim Hrvatskog Telekoma čine Ivona Petrović, Tomislav Obadić, Ana Leko, Lordan Kondić, Igor Vavro, Diego Perez Tenessa De Block, Ivana Šarlija i Ines Grgurević.
>> LTE je već tu i trebat će nam sve češće
Mobilna mreža bez ikakve vrijednosti. Što dalje od toga poluproizvoda.