Atlantic grupa predstavila se sa svojim brendovima na jednom od najznačajnijih svjetskih sajmova u prehrambenoj industriji “Međunarodni zeleni tjedan Berlin 2020.”, kojeg godišnje posjeti više od 400 000 posjetitelja. Ove godine Hrvatska je zemlja partner poznatog berlinskog sajma.
Održivost
Atlantic grupa kao regionalni lider u segmentu proizvodnje hrane i pića promiče koncept održivog poslovanja. Oni nastoje u svoje procese u što je moguće većoj mjeri implementirati ekološki prihvatljive i energetski učinkovite principe.
- Naš pristup održivosti uključuje pametno iskorištavanje lokalnih resursa te brigu o zajednici što podrazumijeva i brigu o okolišu. To podrazumijeva inzistiranje na održivosti kroz cijeli vrijednosni lanac, od nabave sirovina, proizvodnje, preko logistike do savjesne konzumacije. Nove generacije sve više pažnje posvećuju ovim pitanjima i biraju brendove koji su osviješteni, ekološki prihvatljivi i originalni, a mi im imamo što ponuditi - izjavio je ovom prilikom Emil Tedeschi, predsjednik Uprave Atlantic Grupe.
Njihova strategija, koja se fokusira na smanjenje ekološkog otiska, pokazuje značajne rezultate. U posljednje četiri godine kompanija je smanjila za 18 posto količinu otpada koju kompanija generira u sklopu proizvodnih i distributivnih aktivnosti, a količina otpada u istom razdoblju je prepolovljena.
Inovacija je dio rješenja
Na sajmu u Belinu brendovi Atlantic Grupe pokazali su svoj obol kad je riječ o zelenoj inicijativi.
Argeta je prešla s klasične na aluminijsku ambalažu, smanjujući ugljični otisak te količinu otpada. Barcaffe se pohvalio inovacijama u proizvodnji ambalaže. Naime, ona se sastoji od 70 posto obnovljivih izvora te smanjenjem težine ambalaže što je rezultiralo smanjenjem emisije stakleničkih plinova za 63 posto.
Donat Mg se puni s onoliko prirodne mineralne vode koliko samostalno istječe iz izvora, a neprekidnim nadzorom razine podzemne vode osigurava se dostupnost izvora i budućim generacijama. Veliki aspekt u inovaciji je i kad je riječ o ambalaži. Cedevita je pak najavila da u 2020. godini prelazi na novu ambalažu što će smanjiti ambalažni otpad za 180 tona, a ugljični otisak za 269 tona emisije CO2 na godišnjoj razini.