Atlantic Grupa je 2009. godinu zaključila s iznimnim poslovnim rezultatima, povećavši neto dobit u odnosu na prethodnu godinu za 24 posto, na iznos od 97,3 milijuna kuna, piše u izvještaju te kompanije Zagrebačkoj burzi.
Kompanija je ostvarila ukupni prihod od 2,2 milijarde kuna, što je 10,1 posto više u odnosu na isto razdoblje prošle godine, dok je dobit iz poslovanja porasla 18,9 posto i iznosi 153,8 milijuna kuna. Ostvaren je rast svih ključnih pokazatelja profitabilnosti, a navedeni rezultati u potpunosti su u skladu s poslovnim planovima uprave najavljenim početkom 2009.
- Ponosni smo na činjenicu da je Atlantic Grupa uspjela ostvariti ovakav dvoznamenkast rast svih pokazatelja u situaciji realnog pada gospodarstva od gotovo šest posto, smanjene osobne potrošnje od oko osam posto te smanjenog raspoloživog dohotka stanovništva zbog povećanih fiskalnih nameta kao i smanjene turističke potrošnje. Ovakav rast zahvaljujemo činjenici da smo u protekloj godini napravili niz proizvodnih iskoraka, ponajprije s Cedevitom GO!, sklopili niz partnerstava od kojih se izdvajaju ona s Ferrerom, Karolinom i ljekarnama Dvoržak, te širili kanale distribucije - objasnio je Emil Tedeschi, predsjednik uprave Atlantic Grupe.
- Očekujemo da će makroekonomsko okruženje u 2010. godini biti još izazovnije za realni sektor te će razborito upravljanje rizicima uz daljnje poticanje inovativnosti biti imperativ u prevladavanju nepovoljne gospodarske situacije. Sa stajališta Atlantic Grupe i u tekućoj godini možemo očekivati dobre rezultate - komentirao je dodatno Tedeschi.
U ukupnoj prodaji kompanije hrvatsko tržište sudjeluje sa 60 posto, a međunarodna tržišta sa 40 posto. Njemačka je ostala najveće inozemno tržište, a najveći je rast prodaje, uz slovensko tržište koje je raslo 138 posto, ostvaren u Srbiji sa 32 posto. Vlastite robne marke sudjeluju u prodaji sa 43 posto, distribucija proizvoda robnih marki internacionalnih principala sa 41 posto, Atlantic Farmacia sa 10 posto, dok proizvodi koje Atlantic Grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sustave u zemlji i inozemstvu čine šest posto prodaje.
Josipovićen pulen Tedeschi već je unovčio svoj politički angažman u stvaranu paralelne vlasti,baš me zanima hoće li epilog pravednosti biti njegovo preuzimanje Podravke.