preuzeli Stražaplatiku

Belgijski DW Reusables: Proizvodnjom mogu udovoljiti zahtjevima svih svojih kupaca

Prazne kašete za ribu na ribarskom brodu
Foto: Goran Kovacic/PIXSELL
1/2
30.03.2022.
u 14:00

Proizvodni asortiman podijeljen je na skupine; od gajbi i nosiljki (za boce, voće i povrće i slično), do slamki i tuba, ali i plastičnog aku-programa

DW Reusables, jedna od vodećih kompanija za proizvodnju višekratne ambalaže, specijalizirana i za rješenja po mjeri koja zahtijevaju razvoj kalupa, potvrdila je da je u Hrvatskoj uspješno završila akviziciju Stražaplastike.

Kompanija sa sjedištem u Belgiji time će samo proširiti poslovne operacije u Hrvatskoj; već otprije u njezinu je vlasništvu nekadašnji Kaplast, a proizvodne lokacije osim u Belgiji i Hrvatskoj, ima i u Španjolskoj i Poljskoj. Stražaplastika sa 227 zaposlenih uz proizvodnju u Humu na Sutli u Zagorju ima i pogone u Makedoniji te u Srbiji.

Rastuća potražnja

- Vidimo ovo kao sjajnu priliku za daljnji razvoj i proširenje našeg portfelja proizvoda. Uz rastuću potražnju za pakiranjem za višekratnu upotrebu, dodatni kapacitet dolazi u pravom trenutku i pomoći će nam da ispunimo zahtjeve naših kupaca u cijelom svijetu - kaže Paul Baeyens, izvršni direktor ove belgijske kompanije. Dodaje kako u prilog dobrim perspektivama tvrtke ide i rastuća briga o okolišu, a pritom posebno apostrofira prednosti “Loop Ready Packaginga”.

Tvrtka je u vlasništvu privatne investicijske tvrtke Olympus Partners sa sjedištem u SAD-u. Istodobno, u vlasničkoj strukturi Stražaplastike natpolovični paket (58,8%) bio je u rukama tvrtke Aquae Vivae, čiji suvlasnici i zasebno drže značajne pakete dionica Stražaplastike. Na listi 10 najvećih dioničara Stražaplastike drugo mjesto, iza Aquae Vivae, drži Dragutin Plahutar s nepunih 25% udjela, a s 13,5% dionica na trećem mjestu je Josip Grilec, dugogodišnji predsjednik uprave. Preostalih 2,7% dionica raspršeno je među 200-tinjak malih dioničara.

Niska zaduženost

Stražaplastika u 2020. ostvarila je više od 107 milijuna kuna ukupnih prihoda, čime je u odnosu na 2019., uz istu razinu tonaže proizvodnje plastičnih masa, ostvaren blagi porast prihoda od jedan posto. Istodobno rashodi su smanjeni devet posto, pa je u konačnici iskazan znatno veći rast neto dobiti (11,5 prema 3,5 milijuna kuna). Jedno od obilježja zagorske tvrtke je i razmjerno niska razina zaduženosti.

Za proteklu godinu rezultati se tek očekuju, ali Uprava je lani isticala kako je za 2021. predviđena desetak posto veća realizacija u odnosu na 2020., a kao rezultat daljnje automatizacije i robotizacije projicirali su i rast produktivnosti za oko tri posto. Plan je bio i približno petinu prihoda ostvariti kroz nove proizvode i nove kupce.

U okviru različitih tehnologija proizvodnje poput tzv. injekcijskog brizganja i ekstrudiranja, na internetskim stranicama društva proizvodni asortiman podijeljen je na skupine; od gajbi i nosiljki (za boce, voće i povrće i slično), do slamki i tuba, ali i plastičnog aku-programa. 

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije