Visoka škola za komunikacijski menadžment

Bernays predstavio najinovativnije studije turizma u Hrvatskoj

Edward Bernays
Foto: Promo
1/4
13.07.2017.
u 10:55

Iskorak najmlađeg hrvatskog visokog učilišta u područje turizma

Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, najmlađe hrvatsko visoko učilište, usred je aktualne i iznimno uspješne turističke sezone koju svakodnevno obilježava nedostatak kvalitetnih kadrova najavilo kako pokreće dva nova studija upravo iz turizma. Nakon što je u nepune četiri godine izrastao u instituciju s gotovo 300 studenata i čvrsto nametnuo trend snažne suradnje s gospodarstvom na području komunikacija, Bernays je predstavio studije koje predstavljaju kao najinovativnije i potpuno usklađene s onim što turističkom sektoru zaista treba.

Upravo pokrenuti preddiplomski studij „Menadžment i marketing turističke destinacije“ te diplomski studij „Upravljanje doživljajem u turizmu“ proizvod su dugog i temeljitog praćenja potreba turističkog tržišta u Hrvatskoj. Studiju pružaju odgovor na gorući problem hrvatskog turizma – kronični nedostatak kvalitetno educiranih i kvalificiranih menadžerskih kadrova u turističkom sektoru u kojem se očekuje otvaranje čak 20.000 novih radnih mjesta u sljedeće tri godine. Koncept i sadržaj studija usklađen je i s preporukama Strategije za razvoj turizma do 2020. koja je upozorila na nedostatak studijskih programa upravo iz ovog područja.

Kreiranje ovih studijskih programa trajala je gotovo dvije godine tijekom kojih je Bernaysov razvojni tim prikupljao iskustva s najrespektabilnijih europskih turističkih studija te istovremeno konzultirao vodeće domaće turističke kompanije i organizacije koje kontinuirano traže educirane mlade stručnjake. Tako su pokretanje ovih studija podržale vodeće hrvatske turističke kompanije poput Jadranka Grupe s Malog Lošinja, Adris grupa odnosno Maistra, Valamar, Toplice Sveti Martin na Muri, Importane Resort, Croatia Airlines, Camping Split i čitav niz županijskih i turističkih zajednica lokalnih uprava.

Foto: Promo

Oba Bernaysova nova studija vezana su uz koncept „novih ekonomija“ te uz klasična znanja menadžmenta, marketinga i hospitalitya, uključuju i specifična znanja ekonomije doživljaja, iskustva, animacije i zabave, a poseban naglasak stavljaju na kreativnost, komunikaciju, brendiranje te novi koncept menadžmenta. Konačno, oba studijska programa inzistiraju na educiranje studenata da kvalitetno prate stalne promjene i nove trendove u turističkom sektoru, te budu u mogućnosti brzo i konkretno prilagoditi i kreirati novu ponudu koja će zadovoljiti suvremene turiste i njihove želje i potrebe koje su sve kompleksnije.

Nakon što smo našim studijskim programima dali snažan doprinos kvaliteti tržišta komunikacija, odlučili smo napraviti iskorak u studije turizma, područje gospodarstva kojem je u Hrvatskoj prijeko potreban vrhunski educiran kadar. Želimo biti dio rješenja za ključni problem hrvatskog turizma, nedostatak kvalitetnog kadra, što vjerujem da ovim najmlađim i sigurno aktualnim potrebama najprilagođenijim studijskim programima možemo postići. Idealan omjer klasičnog znanja, suvremenih trendova i ogromna količina prakse bez dileme će naše studente pripremiti za tržište te će već iduće akademske, godine, baš kao i njihovi kolege s našeg studija komunikacija, odrađivati prve angažmane i praktične zadatke kod naših partnera, vodećih hrvatskih turističkih tvrtki i organizacija“, rekao je dr. sc. Damir Jugo, dekan Bernaysa.

Foto: Promo

Kao i Bernaysovi studiji iz područja komunikacija, oba studija turizma imaju snažan pečat dualnog obrazovanja koji će studentima omogućiti da započnu svoje karijere u hotelskim kompanijama, turističkim destinacijama i agencijama, destinacijskim i event menadžment tvrtkama te strukovnim udrugama i različitim organizacijama još za vrijeme studija. Ovaj uspješan model, koji potvrđuje podatak da više od 20 posto Bernaysovih studenata angažmane dobije već za vrijeme studija, preslikat će se i na studije turizma za koje se očekuje da još povećaju ove pokazatelje.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije