NOVO PARTNERSTVO

Bulb Technologies i NAGRA proširili suradnju za vrhunsko online iskustvo uz visoku razinu sigurnosti

Bulb Technologies
23.02.2022.
u 17:33

Bulbova Cempresso platforma je rješenje nove generacije koje nudi inovativan pristup automatiziranoj end-to-end dijagnostici, vođenom rješavanju poteškoća i analitici, navode.

Hrvatska tvrtka Bulb Technologies, regionalni tehnološki lider u automatiziranom rješavanju tehničkih poteškoća, digitalnoj transformaciji i upravljanju korisničkim iskustvom, ujedno i dio M+ Grupe (XZAG:MRUL) od 2021. godine, proširuje svoju suradnju s NAGRA-om, tvrtkom članicom Kudelski Grupe (SIX: KUD.S) koja je vodeći svjetski neovisni pružatelj usluga u domeni zaštite sadržaja i televizijskih rješenja za prikaz na više zaslona (multiscreen), integracijom svog Bulb Cempresso softvera u NAGRA Scout rješenje, navodi se u priopćenju kojeg prenosimo u cijelosti.

"Ovo novo partnerstvo veliki je korak za Bulb Technologies i potvrda njihovog dosadašnjeg značajnog uspjeha.

Bulb Technologies kontinuirano pomaže pružateljima komunikacijskih usluga – fiksnih, kabelskih i mobilnih – isporučiti vrhunsko korisničko iskustvo uz drastično smanjenje operativnih troškova. Kroz period od 15 godina, Bulb pruža usluge klijentima diljem Europe, njih više od četrdeset, uključujući operatere kao što su Deutsche Telekom, A1 Telekom Austria, Telecom Italia TIM i United Group. Bulbova najmodernija rješenja za Service Assurance (osiguranje kvalitete usluga), Customer Experience Management – CEM (upravljanje korisničkim iskustvom), Device Management (upravljanje uređajima) i Service Analytics (analitika usluge) konkuriraju onima najvećih svjetskih dobavljača softvera. Bulbova Cempresso platforma je rješenje nove generacije koje nudi inovativan pristup automatiziranoj end-to-end dijagnostici, vođenom rješavanju poteškoća i analitici.

Partnerstvo ove veličine značajno je postignuće za Bulb Technologies. Ono je dokaz kvalitete i pouzdanosti tvrtke Bulb, koja se pozicionirala kao regionalni tehnološki lider kroz proteklih 15 godina u područjima digitalizacije i automatizacije procesa, brige o korisnicima i upravljanja korisničkim iskustvom. Ovo partnerstvo vidimo i kao snažnu potvrdu da Bulbova Cempresso platforma ima mogućnosti i funkcionalnosti koje zadovoljavaju potrebe velikih pružatelja rješenja poput NAGRA-e.“, rekao je Neven Stipčević, glavni tehnološki direktor (CTO) u Bulb Technologiesu.

Suradnja s NAGRA-om omogućuje pružateljima širokopojasnih usluga da svojim pretplatnicima isporuče inteligentna rješenja kibernetičke sigurnosti dok istovremeno naglašavaju brigu o korisnicima optimiziranim i automatiziranim procesima za rješavanje poteškoća koje omogućuje Cempresso.

NAGRA pruža rješenja za zaštitu sadržaja i usluga svojoj bazi korisnika širokopojasnih usluga više od 25 godina. Takva rješenja osiguravaju da se sadržaj distribuira korisnicima putem kanala za emitiranje ili streaming, a ulaganja u sadržaj su zaštićena inovativnim rješenjima kao što su napredna zaštita sadržaja, forenzički vodeni žig i protupiratska rješenja. Uz NAGRA Scout, tvrtka proširuje svoj portfelj rješenja dodatno se oslanjajući na svoju stručnost u kibernetičkoj sigurnosti, IoT-u i digitalnoj televiziji kako bi isporučila inteligentno mrežno sigurnosno rješenje koje štiti osobne podatke potrošača i povezane uređaje bilo u domu ili izvan njega.

"Oduševljeni smo partnerstvom s Bulb Technologies i integracijom njihove inovativne tehnologije za upravljanje korisničkim iskustvom u naše novo NAGRA Scout rješenje”, komentirala je Nancy Goldberg, EVP i glavna direktorica marketinga i prodaje NAGRA-e te je dodala: “Primjena Bulb Technologies, uz osnovne mogućnosti NAGRA-e, osnažuje pružatelje širokopojasnih usluga novim rješenjem koje izravno odgovara na potrebe potrošača kojeg odlikuje neprekidna povezanost.”

Budući da su potrošači sve zabrinutiji za svoju digitalnu sigurnost, što se konstantno ubrzava u današnjim životnim stilovima, NAGRA Scout nastoji pružiti operaterima širokopojasnih usluga novo rješenje dizajnirano za zadržavanje korisnika, generiranje inkrementalnih prihoda i, što je najvažnije, putem naprednog rješavanja poteškoća i dijagnostike na daljinu, koje osigurava Bulb Technologies, povećanje broja riješenih korisničkih poteškoća već u prvom pozivu i smanjenje odljeva korisnika", navodi se u priopćenju.

 

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije