OUTWARD 2010.

Casanova opet osvaja - ovaj put nagradu za najbolji veliki plakat

Casanova
nnn
10.11.2010.
u 17:11

Plakat za Casanovafest, festival ljubavi i erotike u Vrsaru, najbolje je dizajnirani plakat velikog formata i dobitnik je najvrijednije nagrade za vanjsko oglašavanje u RH

Plakat za Casanovafest, festival ljubavi i erotike u Vrsaru, najbolje je dizajnirani plakat velikog formata i dobitnik je najvrednije nagrade Outward 2010.

Nagrade za najbolja ostvarenja u toj industriji, jubilarni deseti put dodijeljene su sinoć u Muzeju za suvremenu umjetnost u Zagrebu, a organizator je bila tvrtka za vanjsko oglašavanje Outdoor akzent.

Plakat “Casanova Love & Erotic Festival” djelo je agencije Studio Sonda.

– Tako je to s Casanovom – uvijek je znao osvajati – komentirala je nakon dodjele nagrade Jelena Šimunović iz agencije Studio Sonda.

Nagradu publike odnijela je agencija Agron Lešdedaj za klijenta Etnografski muzej Istre. Ostale nagrade u kategoriji billboarda dobili su Studio Cuculić za Gavellinu kampanju “Visim u kazalištu” i Publicis za rad “U Krapini su svi HOMO sapiensi”, koju je naručila udruga Iskorak.

Za seriju billboarda nagrađen je Labaratorium 360 za Oglasnikovu image kampanju, a za megaboard nagrađen je Konzum za dojmljiv rad s malim kartonskim ljudima “Today in the Field, Tomorrow your perfect meal”. Nagrade za najbolji city light i seriju city lighta osvojila je agencija Mccann Erickson za plakate “Prsluk” i “Lutka-soba i ured”, naručitelja Crvenog križa, odnosno Ženske sobe.

Brojni su gosti u sklopu dodjele nagrada uživali u koncertu Olivera Dragojevića, razgledavanju postava MSU-a te se družili na partyju.

Agencije, dizajnerski studiji i tvrtke u rujnu su, otkad je natječaj bio otvoren, kandidirale ukupno 51 rad u pet kategorija. Osim billboarda, koji se natječu u ukupno tri kategorije, godišnjim nagradama konkurirali su i plakati city light i megaboard. Od ukupnog broja pristiglih radova predselekcijski stručni žiri odabrao je 23 finalista. Među njima je žiri u finalnom glasovanju odabrao sedam pobjednika, tri najbolja billboarda, jedan city light, jedan megaboard, jednu seriju billboarda i city lighta, pobjednike u pet kategorija.

Ovogodišnji žiri činili su vodeći stručnjaci iz marketinških agencija i tvrtki – Digitela, Vipneta, Zagrebačke banke, Media.coma, MC Cann Ericksona, Unex MPG-a, Imago R.A., Bille, Publicsa i Real medije. Predsjednik žirija bio je dizajner Boris Ljubičić.

– Nagrade su po mojoj ocijeni zaslužili najbolji. Treća nagrada ima duhovit tekst (SVI SMO MI HOMO SAPIENSI / Publicis), ni druga ne zaostaje po duhovitosti (Gavella vješalica: objesite se/ Studio Cuculić), a tek prva (CASANOVA LOVE&EROTIC FESTIVAL / Studio Sonda). Kao zakleti dizajner volio bih vidjeti više grafičkog dizajna na javnim površinama, poput Casanove (Studio Sonda) i donekle Gavelle (Studio Cuculić). Da bi se povećao broj radova, a nadam se i kvaliteta, organizator namjerava proširiti natječaj i izvan Hrvatske – kazao je Boris Ljubičić.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije