Cromarisova „dobro odgojena riba“ iz najčišćih dijelova Jadranskog mora svojom kreativnošću ovih je dana oduševila vlasnike novog njujorškog muzeja "Poster House", koji je odlučio da će plakat s hrvatskim oradama i brancinima uvrstiti u trajnu muzejsku zbirku.
Naime, nakon što su u najnovijem broju jednog od najistaknutijih svjetskih magazina za kreativnost u tržišnim komunikacijama "Lürzer’s Archive" objavljeni oglasi najveće hrvatske tvrtke za uzgoj morske ribe Cromaris pod nazivom „Dobro odgojena riba/Well raised fish“, stigao je poziv iz njujorškog "Poster Housea" koji taj inovativni oglas u obliku plakata želi uvrstiti u stalni postav globalnih kreativnih dostignuća, koji će biti dostupan svjetskoj publici do kraja godine.
Oglas koji je oduševio kreativnu industriju osmislila je agencija Bruketa&Žinić OM s namjerom da kupcima svježe ribe iz Jadranskog mora poruči kako su ribe iz Cromarisa zbog iznimnog ekološkog uzgoja i posebne pažnje koja se pridaje njihovu uzgoju u čistom Jadranskom moru, uistinu „dobro odgojene ribe“. Naime, Cromaris u svome vlasništvu ima pet vrhunskih uzgajališta, smještenih na lokalitetima sjevernog i srednjeg Jadrana, a poznatih po tehnološki iznimno modernom procesu uzgoja ribe na otvorenom moru i inovativnom konceptu proizvodnje „od mora do stola“, koji jamči da se svježe uzgojena riba u minimalnom vremenskom roku nađe u trgovinama diljem Europe.
Inače, ta je Adrisova tvrtka najveći proizvođač svježe orade, brancina i školjki u Hrvatskoj te se ubraja među deset vodećih svjetskih proizvođača, a od ukupnih prihoda čak 75 posto ostvaruje na inozemnim tržištima. Uz to ovo je samo jedno u nizu priznanja koje je Adris zaslužio svojim kreativnim komunikacijskim konceptima.
>> Cromaris - Adrisova tvrtka među 15 najvećih uzgajivača bijele ribe na svijetu