- Cilj nam je dodatno osnažiti i proširiti dosadašnje aktivnosti Hrvatskoga oglasnog zbora među kojima FESTO kao festival tržišnog komuniciranja zauzima središnje mjesto - naglasio je Darko Radišić, novoizabrani predsjednik HOZ-a i član uprave Kraša, najavljujući na izbornoj skupštini održanoj u muzeju Mimara u Zagrebu sadržajno novi pristup i niz novih aktivnosti ovoga krovnog udruženja hrvatske industrije tržišnog komuniciranja.
HOZ koji upravo ove godine navršava pedeset godina svoga rada i postojanja, objedinjuje stručnjake za komuniciranje u šest domova - i to Dom agencija, Dom medija, Dom oglašivača, Dom istraživača, Dom djelatnika u odnosima s javnošću te Dom specijalističkih djelatnosti sa stručnjacima s područja fotografije, dizajna, novinarstva i filma.
U svom nastupnom govoru Radišić je, između ostalog, najavio dugo najavljivanu implementaciju sustava samoregulacije u oglašavanju, odnosno tržišnom komuniciranju, kao i konkretan daljnji doprinos stručnjaka okupljenih u HOZ-u na brendiranju Hrvatske.