Darko Radišić novi predsjednik uprave HOZ-a

Darko Radišić
Arhiva VL
01.12.2009.
u 13:06

Radišić je najavio implementaciju sustava samoregulacije u tržišnom komuniciranju i doprinos u brendiranju Hrvatske. HOZ ove godine navršava pedeset godina svoga rada.

- Cilj nam je dodatno osnažiti i proširiti dosadašnje aktivnosti Hrvatskoga oglasnog zbora među kojima FESTO kao festival tržišnog komuniciranja zauzima središnje mjesto - naglasio je Darko Radišić, novoizabrani predsjednik HOZ-a i član uprave Kraša, najavljujući na izbornoj skupštini održanoj u muzeju Mimara u Zagrebu sadržajno novi pristup i niz novih aktivnosti ovoga krovnog udruženja hrvatske industrije tržišnog komuniciranja.

HOZ koji upravo ove godine navršava pedeset godina svoga rada i postojanja, objedinjuje stručnjake za komuniciranje u šest domova - i to Dom agencija, Dom medija, Dom oglašivača, Dom istraživača, Dom djelatnika u odnosima s javnošću te Dom specijalističkih djelatnosti sa stručnjacima s područja fotografije, dizajna, novinarstva i filma.

U svom nastupnom govoru Radišić je, između ostalog, najavio dugo najavljivanu implementaciju sustava samoregulacije u oglašavanju, odnosno tržišnom komuniciranju, kao i konkretan daljnji doprinos stručnjaka okupljenih u HOZ-u na brendiranju Hrvatske.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije