Međuindustrijski panel Nestléa

Ekonomija bez ekologije nije održiva

Nestle
10.11.2021.
u 18:01

Startup Miret potekao je iz obućarske industrije. Mlađa generacija koja je nastavila taj posao svjesna je štetnog utjecaja obućarske industrije na okoliš pa umjesto da stvara probleme, nudi rješenja. Danas Miret proizvodi ekološke tenisice

Održivo poslovanje nema alternativu, današnji potrošač je zahtjevan i jako dobro prati što brendovi koje kupuje “rade za planet”, tako da današnja ekonomija i ekologija moraju ići zajedno, čulo se na današnjoj diskusiji o održivom poslovanju koju je s predstavnicima pet industrija organizirao Nestlé.

Startup Miret potekao je iz obućarske industrije. Mlađa generacija koja je nastavila taj posao svjesna je štetnog utjecaja obućarske industrije na okoliš pa umjesto da stvara probleme, nudi rješenja. Danas Miret proizvodi ekološke tenisice.

– Naša je misija potaknuti potrošače da odaberu održivu alternativu kad je obućarska industrija u pitanju. Glavni cilj nam je smanjiti upotrebu naftnih derivata i toksičnih kemikalija u procesima proizvodnje materijala i u finalnom proizvodu – rekao je Domagoj Boljat iz Mireta. U Greyp Bikes imaju dosta sreće jer njihov proizvod, električni bicikl, već sam po sebi radi na održivosti. Svi vozači Greypovih bicikala ove su godine uštedjeli emisiju 54 tone ugljikova dioksida.

– Svaki četvrti Europljanin planira u sljedećih godinu dana kupiti električni bicikl, a kad se govori o lokalnom kontekstu, država bi trebala davati puno veću podršku kupcima bicikala i električnih bicikala, a industrija se više oslanjati na lokalne proizvođače – izjavio je Vladimir Karmelić. Nestlé pak potpuno transformira svoje poslovanje kako bi do 2050. postigao nultu neto emisiju stakleničkih plinova – od nabave sirovina, proizvodnog procesa, reciklabilne ambalaže i distribucije, pa sve do kraja životnog ciklusa proizvoda, naglasila je Neli Angelova, ističući kako je odgovornost svakog tržišnog lidera da bude uzor.

– Održivost je filtar kroz koji i RBA provlači svaku poslovnu odluku – kazala je Sara Foršek, dok Damir Ciglar iz Imago Ogilvyja objašnjava kako inovativni društveno odgovorni zeleni projekti, poput Boranke ili CO₂mpensating By Planting, koriste lokalnoj zajednici, društvu u cjelini i planetu.

– Autorskim projektima želimo biti partner organizacijama koje pridonose aktivnoj brizi za okoliš i zajednicu, konkretno, pridonijeti viziji ugljično neutralne Europe do 2050. – rekao je Ciglar. 

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije