PODUZETNIČKA PRIČA PROJEKTA POP

Escape the life – pobjednički tim studentskog Business Plan natjecanja projekta 'Postani/ostani poduzetnik' (POP)

Escape the life
Foto: PR FOTO
1/2
22.04.2016.
u 14:52

Od preko 100 prijavljenih studenata na Business Plan natjecanju projekta POP i odabranih 25 timova na završnoj konferenciji održanoj u ožujku ove godine izabrali smo 5 najboljih timova koji su kao nagradu osvojili naprednu edukaciju. A najbolji od najboljih je tim "Escape the life" koji je kao nagradu dobio i 6 mjeseci predinkubacije u Tehnološkom parku Zagreb!

Studentsko Business Plan natjecanje organizirala je Razvojna agencija Zagreb u sklopu projekta Postani/ostani poduzetnik kako bi studentima s perspektivnim idejama olakšali put u poduzetničke vode. Prijavljeni timovi su uz mentorsku podršku svoje poduzetničke ideje razradili i uobličili u perspektivne poslovne planove, a najboljim je proglašen tim Escape the life kojeg čine Petra Grubišić, studentica Studija dizajna na Arhitektonskom fakultetu i Matija Drniković, student Akademije dramske umjetnosti u Zagrebu. Timu su se naknadno pridružili Ivan Mrđen i Luka Matić, oboje s Akademije dramske umjetnosti.

Otkrivši potrebu i potencijal tržišta Petra i Matija su započeli s razvojem aplikacije za opuštanje u virtualnoj stvarnosti.

Escape the Life je aplikacija za opuštanje u virtualnoj stvarnosti namijenjena uređajima poput Oculus Rift-a i HTC Vive-a. Korisnik pri pokretanju aplikacije bira okruženje u kojem se želi opustiti (poput plaža, šuma, slapova i sl. snimljenih u 360 stupnjeva obogaćenih opuštajućom instrumentalnom glazbom i prirodnim šumovima), vrijeme koliko se želi opuštati u datom trenutku (od 5 do 30 minuta) i način na koji to želi ostvariti (s blagim kretanjem ili bez, svaka je lokacija snimljena na dva do tri načina). Cilj nam je uz pomoć Virtualne stvarnosti kreirati aplikaciju s opuštajućim sadržajem koja će stvoriti privid opuštajuće okoline u audiovizualnom obliku. Ideja je pokrenuta kao diplomski projekt na odsjeku produkcije Akademije dramske umjetnosti. Kako je riječ o tržištu koje je u ovome trenutku tek u povojima, najviše nedoumica smo imali u određivanju strategije plasmana proizvoda i procjeni prihoda“ objasnio je Matija.

O iskustvu sudjelovanja, ostvarenim kontaktima i stečenim stručnim znanjima kroz POP natjecanje Matija je izjavio: “Iako je projekt tek zakoračio u ono što pobjeda na ovom natjecanju nudi, već se mogu primijetiti pozitivni elementi. Prije svega, samo natjecanje je već omogućilo testiranje naše ideje i koncepta. Projekt je u ranoj fazi razvoja i natjecanje poput POP-a može mu dati vjetar u leđa. Korisno je, također, zato što potiče na važna razmišljanja o projektu i to prvenstveno u kontekstu poslovnog plana. U konačnici, već i umrežavanje s drugim natjecateljima ima mnogo smisla i koristi. Svi smo studenti i početnici u poduzetništvu, tako da je razmjena znanja, ideja i iskustava itekako bitna i dobrodošla. U Tehnološkom parku postoji niz različitih tvrtki od kojih se neke bave razvojem tehnologija od kojih možemo imati direktne koristi. Umrežavanje s takvim tvrtkama i pojedincima bilo bi znatno teže postići da nismo u Tehnološkom parku.”

O svojim poduzetničkim planovima, ciljevima i očekivanjima Matija i Petra su rekli: „Tvrtku namjeravamo otvoriti i to s idejom daljnjeg pozicioniranja u kreiranju audiovizualnog sadržaja za virtualnu stvarnost. Trenutno nam je u primarnom fokusu razvoj koncepta do razine kada će otvaranje tvrtke biti potrebno i moguće.“

Vjerujemo da će tim "Escape the life", koji je predanim radom i izvrsnom idejom osvojio glavnu nagradu, prepoznati priliku te da će im osvojenih 6 mjeseci predinkubacije u Tehnološkom parku Zagreb biti dobra platforma za razvoj aplikacije i ostvarenje poduzetničkih uspjeh.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije