ISTRAŽIVANJE gfk

Grupna kupovina: Hrvati najviše kupuju kozmetičke usluge

'06.05.2010. Zagreb, Hrvatska - Osnivaci tvrtke Kolektiva Web d.o.o. Martina Usmiani i Jeffrey Treichel. photo: Petar Glebov/PIXSELL'
'Petar Glebov/PIXSELL'
18.09.2012.
u 11:55

Istraživanje je pokazalo da u Hrvatskoj samo 6 posto ispitanih korisnika interneta nije čulo ni za jedan servis za grupnu kupnju

GFK je objavio istraživanje o grupnoj kupnji koje je pokazalo da u Hrvatskoj samo 6 posto ispitanih korisnika interneta nije čulo ni za jedan servis za grupnu kupnju kojih u Hrvatskoj postoji više od 60, priopćeno je iz GFK.

Prema istraživanju, 64 posto ispitanika članovi su nekog od servisa grupne kupnje i primaju newsletter od dva do tri ponuđača. Newsletter prima 73 posto žena i 54 posto muškaraca. Oko 50 posto korisnika, odnosno 80 posto članova barem je jednom kupilo nešto preko nekog servisa za grupnu kupnju. Žene su češće članovi nekog od portala za grupnu kupnju, no muškarci češće kupuju, njih 88 posto naspram 75 posto žena.

Hrvati najviše kupuju kozmetičke usluge (oko 24 posto), zatim konkretne proizvode i putovanja (oko 20 posto), gastroponudu (oko 20 posto) te odjeću, obuću ili modne dodatke (oko 10 posto).

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije