HEP ne angažira prodajne terenske predstavnike i ne upućuje svoje zaposlenike u domove kupaca radi ponude ugovora o opskrbi električnom energijom ili bilo kakvih drugih ugovora za kupce kategorije kućanstva – reagirali su danas iz HEP-a na slučajeve osoba koje se predstavljaju kao zaposlenici HEP-a, traže uvid u račune za električnu energiju, mogućnost pristupa brojilu i očitanje brojila, te potom nude potpisivanje ugovora za opskrbu električnom energijom s drugim opskrbljivačem.
U HEP su tijekom proteklih nekoliko tjedana također stigle informacije da su prodajni predstavnici drugih tržišnih opskrbljivača, u više navrata koristili medijsku vidljivost kampanje HEP Opskrbe d.o.o. za novu ponudu kupcima – Hepi, a u promociji vlastite ponude za kućanstvo kako bi privoljeli kupca na promjenu opskrbljivača i sklapanje ugovora o opskrbi.
"Kupci koji nastavljaju koristiti javnu uslugu opskrbe kao univerzalnu uslugu opskrbe kod HEP Operatora distribucijskog sustava d.o.o. (HEP ODS), ne moraju sklapati nove ugovore o opskrbi. Kupci koji žele izabrati Hepi, ugovor s HEP Opskrbom mogu sklopiti isključivo online, putem internetske stranice hepi.hep.hr ili putem besplatnog telefona korisničkog centra 08005255. Ugovori se ne mogu sklopiti u područnim jedinicama HEP ODS-a (elektrama)", poručili su iz HEP-a.