Hotel Palace Zagreb potpisao je ugovor s hotelskom korporacijom Worldhotels, novim strateškim partnerom za globalni marketing, prodaju i distribuciju.
– Ovo je rezultat dugogodišnjeg rada i tradicije. Profesionalni pristup poslu i snažna motivacija donose dobre poslovne rezultate, a stalna ulaganja i kompetentnost urodili su stabilnim i likvidnim, odnosno pozitivnim poslovanjem – rekla je jučer Vesna Trnokop Tanta, potpredsjednica HGK za gospodarstvo, europske integracije i pitanje EU.
Josipa Jutt Ferlan, generalna direktorica hotela Palace, kazala je da je moto Worldhotelsa "jedinstveni hoteli za jedinstvene ljude".
– Uz renoviranje soba, restorana, lobija i ostalih sadržaja, trudit ćemo se zadržati našu prepoznatljivu uslugu. Ujedno će nam partnerstvo s grupacijom Worldhotels omogućiti brži prodor na međunarodno tržište – dodala je Josipa Jutt Ferlan. Heike Hoerdemann, direktorica razvoja grupacije Worldhotels, rekla je da se interes grupacije za širenje u regiji podudara s poslovnom strategijom Palacea.
– Za pristupanje grupaciji treba ispuniti oko 300 standarda kvalitete. Kontrola kvalitete obavlja se metodom tajnih kupaca koji kontroliraju kvalitetu usluge na temelju oko 1500 kriterija. Hotel Palace ispunio je sve te zahtjeve i prvi je u regiji u sastavu grupacije Worldhotels – izjavila je Hoerdemann. Worldhotels se sastoji od 450 hotela na 250 odredišta u 65 zemalja.