Hrvati su za uskrsne blagdane potrošili oko 1,4 milijarde kuna, javljaju iz HGK i napominju kako ovi podaci nisu usporedivi s prošlom godinom jer je Uskrs ove godine u drugoj polovici travnja pa se preklapa s početkom turističke sezone.
Ovaj je iznos potrošen u periodu od petka do Uskrsnog ponedjeljka.
- Valja spomenuti da fiskalizacijom nisu obuhvaćene tržnice na kojima se tradicionalno kupuju artikli koji ulaze u uskrsnu potrošnju - naglasila je Tomislava Ravlić, direktorica Sektora za trgovinu HGK.
Cijene potrošačkih košarica na razini su prošle godine. Tako se skromnija procjenjuje na 500 kuna, srednja na 1000, a bogatija na 1500. Sadržaj triju košarica najviše se razlikuje po vrsti i cijeni glavnih namirnica, točnije ribi i mesu, te o uvrštenosti slatkiša, grickalica i pića koji su kao kategorija luksuznih proizvoda sadržani u bogatoj i, u manjoj mjeri, srednjoj potrošačkoj košarici, dok su u skromnoj izostavljeni, stoji u priopćenju.
Trendovi uskrsne potrošnje poklapaju se s generalnim trendovima u trgovini na malo.
ja nula