GLOBALNO PRIZNANJE

Hrvatska kompanija uz bok japanskom telekom divu i Kraljevskoj pošti

M+ Grupa
Foto: Shutterstock
1/3
06.04.2021.
u 11:36

Brzorastuća BPTO kompanija iz Hrvatske nagrađena vrijednim međunarodnim priznanjem u Londonu

M+ Grupa domaća je kompanija koja svoje poslovanje vodi u devet zemalja gdje zapošljava više od osam tisuća ljudi, čime je postala najveći pružatelj usluga outsourcinga poslovnih i tehnoloških procesa na područjima jugoistočne Europe i Male Azije.

Internacionalno uspješna kompanija prije nekoliko dana dobila je još jedno prestižno priznanje. Hrvatska je tvrtka prema izboru međunarodnog neprofitnog udruženja Global Sourcing Association nagrađena priznanjem Challenger Provider of the Year. M+ Grupa time se našla se uz bok ostalim laureatima, uspješnim svjetskim kompanijama i dobitnicama nagrada, među kojima su japanski telekom div NTT, britanska Royal Mail Group, Bank of Ireland i Volkswagen Group UK.

Ovo vrijedno priznanje dodjeljuje poslovno udruženje i profesionalno tijelo globalne industrije nabave, koje je utemeljitelj Global Sourcing Standarda, prvoga globalnog portfelja najboljih praksi metodologija i akreditacijskih programa koje podržavaju kupci i dobavljači u nabavi.

Tomislav Glavaš, član Uprave i glavni izvršni direktor M+ Grupe
Foto: Samir Cerić Kovačević

– Priznanje koje nam je odalo vodeće udruženje industrije još je jedan u nizu dokaza uspješnosti naše poslovne strategije, u kojoj smo se usmjerili na pružanje usluga globalnim klijentima sa sjedištima u najrazvijenijim državama Europe i Sjeverne Amerike. Ova nagrada potaknut će nas na još predaniju borbu na tržištu te daljnju transformaciju i uvođenje sve većeg broja najsuvremenijih tehnologija u poslovanje – izjavio je Tomislav Glavaš, član Uprave i glavni izvršni direktor M+ Grupe.

U manje od četiri godine postali regionalni lider

M+ Grupa u protekle četiri godine je nizom akvizicija osigurala organski rast kompanije i danas vlastite usluge pruža klijentima u 58 zemalja. Kompanija je svoj poslovni put započela 2007. pod imenom Meritus plus, dok se M+ Grupa formirala 2016. godine. M+ Grupa danas diljem svijeta klijentima pruža usluge informacijskih tehnologija, HR-a i privremenog zapošljavanja te kontaktnog centra.

BPTO usluge (Business Process and Information Technology Outsourcing – eksternalizacija poslovnih procesa i informacijskih tehnologija), koje M+ Grupa također pruža, danas su potrebne u brojnim industrijama pa tako se među klijentima Grupe nalaze telekomi, tvrtke iz financijske i tehnološke industrije, kao i kompanije za elektroničku trgovinu te one iz sektora robe široke potrošnje. Među više od 200 klijenata nalaze se i poznati globalni divovi kao što su Microsoft, Samsung, Bosch, Siemens, Carlsberg, Vodafone i Unicredit.

Dvadeseterostruki rast prihoda

Ovako snažan rast te širenje poslovanja M+ Grupe temeljeno je prije svega na diversifikaciji portfelja usluga uz implementaciju naprednih tehnologija te kompetentnosti zaposlenika kao ključne vrijednosti kompanije. Podaci iz financijskih izvještaja pokazuju da je M+ Grupa ostvarila dvadeseterostruki rast prihoda unazad četiri godine. Takve sjajne rezultate ova hrvatska kompanija može zahvaliti strategiji poslovanja koja se oslanja na koncept tzv. nearshoringa.

Radi se, naime, o konceptu koji podrazumijeva preseljenje korporativnih servisa na kulturološki i zemljopisno bliža tržišta, a temelji se na digitalizaciji klasičnih poslovnih procesa i upotrebi ICT tehnologije u poslovanju. Pojednostavljeno rečeno, to je strategija u kojoj se akviziraju uspješne ili perspektivne tvrtke koje M+ Grupa po preuzimanju restrukturira i učini još boljima. Važan element te strategije je preuzimanje tvrtki koje se međusobno dopunjuju.

– Tako smo nedostatak radne snage u Hrvatskoj riješili preuzimanjem CMC-a, pružatelja usluga upravljanja korisničkom podrškom u Turskoj s više od četiri tisuće zaposlenih. IT segment poslovanja ojačali smo stvaranjem zajedničke IT divizije s britanskom kompanijom Concentric Technologies Ltd., čime smo dobili kompaniju koja ima pristup svim najnovijim tehnologijama koje se koriste u kontaktnim centrima. – kaže glavni izvršni direktor M+ Grupe Tomislav Glavaš.

Foto: Shutterstock

Ta strategija donijela je M+ Grupi mogućnosti pružanja vrhunskih rješenja za upravljanje korisničkim iskustvom, osigurala je rješenja za upravljanje komunikacijom s klijentima, kao i za uvođenje chatbotova, robotske automatizacije procesa, orkestracije korisničkog iskustva i drugih tehnologija u nastajanju. Samo izravni prihodi IT/ML segmenta M+ Grupe u 2020. godini već su prešli 100 milijuna kuna.

U nekoliko dana zaposle nekoliko stotina ljudi

M+ Grupa je tu prepoznala priliku i ponudila vlastite usluge, odnosno kompetentan kadar koji osigurava konkurentni trošak rada, s obzirom na njihovo obrazovanje, znanje stranih jezika i poznavanje tržišta. Na taj način, kompanija ima mogućnost realizacije projekata za određeno govorno područje, gdje u svega nekoliko dana može zaposliti nekoliko stotina ljudi.

– Naše kompanije posluju na 13 lokacija u Hrvatskoj, Sloveniji, Bosni i Hercegovini, Srbiji i Turskoj i daju usluge na 58 tržišta. Zahvaljujući širokom bazenu radne snage, M+ Grupa može u kratkom roku klijentima pružiti uslugu praktički na bilo kojem jeziku koji je potreban. – napominje Glavaš.

Novi načini za kontakt s korisnicima

Aktualna kriza ubrzala je trend prelaska s fizičkog načina komunikacije na digitalne platforme, što će zasigurno pozitivno utjecati na industriju eksternalizacije poslovnih procesa jer kompanije pokušavaju naći nove načine kako zadržati što bliži kontakt sa svojim krajnjim korisnikom unatoč trenutnim preprekama. U M+ Grupi tu vide šansu za dodatni rast, s obzirom na to da kompanija ima sve tehnološke preduvjete za pružanje takvih usluga.

Sadržaj nastao u suradnji s M+ Grupom.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije