sajam u münchenu

Hrvatska Nijemcima među pet najomiljenijih odredišta

\'14.08.2011. Rijeka - Mnogobrojni Rijecani i njihovi gosti iskoristili su suncan dan i toplo more za posjet plazama u Kostreni u blizu Rijeke. Photo: Goran Kovacic/PIXSELL\'
Goran Kovačić/PIXSELL
24.02.2012.
u 12:15

Ministar Ostojić očekuje da se u konačnici ponovi lanjskih rekordnih 1,6 milijuna turista iz Njemačke

Hrvatska je Nijemcima, u društvu sa Španjolskom, Italijom, Turskom i Austrijom, u društvu pet najtraženijih destinacija za odmor u 2012. Pritom, najvećih pet turoperatora u Njemačkoj (TUI, Rewe grupa, Thomas Cook, FTI i Al tours) ljetovanje na hrvatskoj obali trenutačno prodaje u dvocifrenim postocima bolje nego lani u isto vrijeme.

Predstavnici TUI-ja u nekom su se trenutku čak pohvalili da za Hrvatsku imaju nevjerojatnih 57 posto rezervacija više nego u prvim mjesecima 2011.

Ostojić: Plusevi će se istopiti

– To možemo zahvaliti činjenici da se njemačko gospodarstvo oporavlja, nezaposlenost u Bavarskoj je niža nego ikad, svega oko četiri posto, većina je sigurna da će ove godine na odmor i koriste prednosti ranog bukinga. Osim toga, i lanjska akcija TUI-ja u kojoj se više od sedam tisuća zaposlenika u agencijama natjecalo u znanjima o Hrvatskoj, također, sada daje rezultate – kazao nam je na sajmu turizma F.r.e.e. u Münchenu Mato Radić, direktor Hrvatske turističke zajednice u Njemačkoj.

Ministar Veljko Ostojić, koji je jučer s ministrom gospodarstva Bavarske razgovarao o mogućnostima ulaganja u Hrvatsku, kaže da će se plusevi istopiti te očekuje da se u konačnici ponovi lanjskih rekordnih 1,6 milijuna turista iz Njemačke.

– U najboljem scenariju, kada bi se baš sve poklopilo, sezona 2012. mogla bi biti bolja od prošle za maksimalnih pet posto. No, još je rano za prognoze. Odmor je dosad ipak bukirao samo manji broj njemačkih gostiju – kaže ministar Ostojić.

Nove aviolinije za Hrvatsku

Inače, osam avioprijevoznika proširuje ili uvodi ove sezone nove aviolinije za Hrvatsku, a zasada jedino zabrinjava skok cijene benzina. On je u Njemačkoj, od prošlog ljeta naovamo, poskupio za 30 posto. To, pak, Bavarcima poskupljuje putovanje automobilom do Splita i nazad za oko sto eura. Inače, na njemačkom se tržištu trenutačno odlično prodaje i odmor u Turskoj, Grčka je u minusima, a sjeverna Afrika još uvijek traži put povratka na prijašnje brojke. No, za cijeli Mediteran dobra je vijest da Nijemci svoj budžet za ljetni odmor povećavaju s lanjskih 1012 za 68 eura. Iako, Nijemci ne vole razbacivati novac, pa su njemački novinari podsjetili kako su turističke usluge u Hrvatskoj u 15 godina jako poskupjele.

– Hrvatska niti ne želi biti zemlja jeftinog odmora, a nova kvaliteta ima i novu cijenu – odgovorio je Niko Bulić, direktor HTZ-a, koji je na konferenciji za novinare na minhenskom sajmu jučer odgovarao i na pitanje o golfu. To jest tema o kojoj u Hrvatskoj ima puno podijeljenih mišljenja, međutim, u idućih pet godina Hrvatska će dobiti novih deset igrališta za golf.

Komentara 35

OB
-obrisani-
12:47 24.02.2012.

Ako ih dode 1.6 milijuna i svatko potrosi sam 1 000 eura to su 1 600 000 000 friskih novcica za Hrvatsku. pa se moze tiskat kune kao centralna banka i dati svakom gradanu milijon da uziva a turisti nek placaju eurima pa im na kraju godine to sto im ostane kuna promijenit u eurice i svi ce biti zadovoljni i sretni a drzava ce da bude Raj na zemlji.

DR
drznedaj
13:01 24.02.2012.

Pratim malo novine u njemakoj jer mi je to dio posla. NAzalost u najtiraznijem Bild-u ali i u ostalim casopisim Hrvatska se ne spominje skoro nikad. Cesto imaju neke testove, ljepota plaze, hotela, odredista i tako dalje. Spominju se Tunis,, Spanjolska, Grcka, Turska, Italija. Ali kao da se velik luk oko Hrvatske napravi. Jako rijetko iako je Hrvatska hoces-neces svojom obalom igrac u europskom turizmu. Neznam zasto je to tako. Jel turisticka zajednica ne radi svoj posao, jel redakteri Bild-a imaju nesto osobno protiv Hrvatske ili smo stvarno destinacija po nicemu posedna. AL trebalo bi tu nesto ucinit. Uzalud ti reklame po N24, CNN kad od ovih najmoasovnijih turista malo tko gleda. Reklama u Bild-u i slicnima, iako su novine zutije od naseg vecernjeg i jutarnjeg.

IL
ilijan
15:09 24.02.2012.

Jeb*** jeste mogli nać neku drugu fotku, još tam na tom dimnjaku trebalo bi stajat Nuklearka...

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije