PROMOCIJA

Hrvatska sa Slovenijom u zajedničkom turističkom pohodu na Koreju i Japan

Hrvatska sa Slovenijom u zajedničkom turističkom pohodu na Koreju i Japan
Foto: HTZ
1/3
18.09.2019.
u 15:34

Jučer je održana edukacijska radionice u Seoulu, sutra slijedi i u Tokiju, a za sudionike je organizirana i nagradna igra u kojoj se osvajaju avio karte za Sloveniju i Hrvatsku

Zajednička edukacijske radionica hrvatske i slovenske nacionalne turističke organizacije  „Experience Croatia, Feel Slovenia", održana je jučer u Soulu, a sutra će se održati i u Tokiju. Cilj promocija, ali i edukacija tamošnjih agenata koji u svojoj ponudi imaju hrvatske i slovenske turističke destinacije.

- Edukacijska radionica u Seoulu održava se upravo u trenutku kada smo u fazi posljednjih formalnih procedura za otvaranje predstavništva HTZ-a u Južnoj Koreji. Veliki interes na radionicama gdje je sudjelovalo preko 60 etabliranih partnera dokaz je kako naše aktivnosti usmjerene na korejsko tržište daju rezultate - komentira direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić i dodaje kako je u dosadašnjem dijelu turističke godine s korejskog tržišta ostvareno 377.000 noćenja što predstavlja rast od 5 posto u noćenjima u odnosu na isto razdoblje lani. 

- Nastavno na višegodišnju charter povezanost Hrvatske i Koreje, od prošle godine Seoul i Zagreb povezala je direktna redovna linija avioprijevoznika Korean Airlinesa koja uspješno nastavlja prometovati i tijekom ove turističke godine - zaključuje Staničić.

Foto: HTZ

Među turističkim agencijama i turoperatorima u Seoulu sudjelovale su Interpark Tour, najznačajnija korejska online turistička agencija, Mode Tour, jedna od najznačajnijih agencija za organizaciju individualnih i grupnih aranžmana te SM Town Travel, agencija koja u listopadu ove godine u Zagreb i Dubrovnik dovodi veliku grupu nagradnog motivacijskog putovanja tvrtke Amway.

Radionicu koju je s hrvatske strane vodio novoizabrani direktor Predstavništva HTZ-a u Seulu Zoran Horvat posjetilo je i 11 predstavnika korejskih medija specijaliziranih za lifestyle i putovanja. Za sudionike obje radionice pripremljena je i nagradna igra koja uključuje aviokarte Turkish Airlinesa prema hrvatskim i slovenskim destinacijama.

Inače, dosad je uočeno kako korejski turisti Hrvatsku u značajnijoj mjeri posjećuju organizirano i to oko 73 posto, ali sve više i individualno, često u okviru šireg europskog kružnog putovanja. S druge strane, u prometu japanskih turista prema Hrvatskoj primjećuje se povećanje broja individualnih putovanja u odnosu na organizirana putovanja. Tipična „hrvatska“ tura za korejske i japanske turiste obuhvaća Zagreb, Plitvice, Zadar, Split, Trogir i Dubrovnik. Prema ostvarenom broju noćenja, destinacije koje bilježe najveći promet s korejskog i japanskog tržišta su Zagreb, Dubrovnik, Split, Opatija, Zadar i Plitvička Jezera. 

Tijekom svog boravka, korejski i japanski gosti najčešće se odlučuju za boravak u hotelima. Korejski turisti najčešće borave u hotelima s tri i četiri zvjezdice, dok japanski preferiraju objekte s četiri i pet zvjezdica.

U pogledu sezonalne distribucije prometa, Japanci i Koreanci iznadprosječno doprinose afirmaciji pred i posezone, s obzirom na to da vrhunac prometa u Hrvatskoj bilježe u svibnju i lipnju te u rujnu i listopadu.

Komentara 1

TO
tolitol
20:32 18.09.2019.

Volio bih da netko konačno iz Hrvatske turističke zajednice objasni koja je konkretno korist od ovog zajedničkog turističkog predstavljanja sa Slovenijom. Slovence shvaćam jer njih kao državu posjeti nešto manji broj turista nego što posjeti Istru pa itekako ima smisla "kvačiti se" na respektabilnu turističu silu kakva je Hrvatska (ako nas već u svemu drugome žele izolirati), ali što od ovoga ima Hrvatska? Slučajno sam prije nekoliko godina jednom prilikom naletio na jedan takav "zajednički" štand u zapadnoj Europi na kojem je vjerojatno 80 posto materijala bilo za slovenske destinacije. Čemu zato to? Ako ste već morali u zajednička predstavljanja, kako se niste sjetili Mađara i Budimpešte kojima raste broj turista iz istočnoazijskih zemalja?

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije