Više od 30 tradicionalno hrvatskih jela i pića našli su se ovih dana na policama Lidlovih trgovina u 14 europskih zemalja. Lidlovi belgijski, bugarski, danski, finski, mađarski, poljski, rumunjski, slovenski, njemački, austrijski, nizozemski, švicarski, češki i slovački kupci imaju priliku isprobati neke od najboljih hrvatskih specijaliteta, objedinjenih pod jedinstvenim brendom znakovitog imena Croamore.
Lidl je ovim potezom još jednom podržao domaće dobavljače omogućivši im prodaju domaćih proizvoda na europskom tržištu, a sve zahvaljujući svojoj razgranatoj prodajnoj mreži diljem Europe i svijeta. Na policama spomenutih Lidlovih trgovina našli su se neki od najpoznatijih hrvatskih proizvoda kao što su dalmatinski pršut, pečenica, šunka i panceta, baranjski kulen, kobasice i sirevi iz raznih hrvatskih regija, premium tjestenina, srdele i skuše, Kraševa domaćica, Franck kava, Podravkina Lino Lada, Ožujsko pivo, vina Plavac i Graševina, papaline, namaz od bakalara, kiflice od oraha, džem od smokve i mnoge druge delicije.
Lidl je poznat po svom konceptu tematskih tjedana, u kojem uživaju i hrvatski kupci, nestrpljivo iščekujući ponude iz različitih svjetskih zemalja kao što su Italija, Meksiko, Španjolska, Portugal, Kina, Japan i mnoge druge. Ovoga puta, Lidl je svojim kupcima u zemljama iz kojih tradicionalno dolaze naši turisti približio okuse i mirise Hrvatske, organizirajući tjedan Croamore. Ovim zemljama ubrzo su se priključile i druge države, pa je tako hrvatski tjedan održan u 14 zemalja.
U ovim neizvjesnim vremenima, kada mnogi europski turisti ne mogu doputovati do željenih destinacija, Lidl im donosi dašak Hrvatske i Mediterana. Lidlov brend prepoznatljivih hrvatskih proizvoda Croamore, namijenjen plasiranju i prodaji izvan Hrvatske, predstavljen je 2016. godine, kada su Lidlovi predstavnici iz stranih zemalja imali priliku degustirati i odabrati između više od 90 proizvoda Croamore. Ime i logotip Croamore simboliziraju ljubav prema Hrvatskoj, ali u svojoj kovanici sadrži i more, koje je nezaobilazno kada je riječ o autohtonim hrvatskim proizvodima.
Na ovaj način, probojem Lidlove ponude na strana tržišta, otvorila su se vrata domaćim dobavljačima i hrvatskim proizvodima koji su pronašli svoje mjesto u Lidlovim trgovinama diljem Europe. Putem ovakvih projekata, Lidlovi domaći dobavljači koriste Lidlovu mrežu za plasman svojih proizvoda u mnoge europske zemlje, čime se u inozemstvu promoviraju hrvatski proizvodi i Hrvatska općenito.
Lidl veliku pozornost pridaje upravo razvoju odnosa s dobavljačima i uspostavljanju uspješne suradnje koja je ključna prilikom osvajanja novih tržišta i zadržavanja odlične pozicije na postojećim tržištima.
Ne podsjeća ambalaža na Hrvatsku previše. Generički izgleda.