Hugo Boss prestat će koristiti krzno životinja u svojim kreacijama, uključujući i ono od kunića, počevši od kolekcije za jesen/zimu 2016., stoji u izvještaju za održivost te tvrtke, koji je pohvalila i Međunarodna koalicija Fur Free Alliance, koje je član i hrvatska udruga Prijatelji životinja.
– Više nećemo koristiti krzno kuna ni kunića ni u jednoj kolekciji Huga Bossa, čime dajemo jasnu poruku. Proizvode od ekoloških, neživotinjskih krzna i kože, kakve danas nudimo, nova su vrsta luksuza kojim želimo nadahnuti sadašnju generaciju, a osobito buduću – kazao je Bernd Keller, kreativni i brend direktor za sportsku odjeću Hugo Bossa. Boss se takvom odlukom pridružio rastućem broj poznatih brendova i trgovina uz svijetu koji u svojim kreacijama više ne koriste krzno, poput Tommyja Hilfigera, Calvina Kleina, Stelle McCartney, Zare i ASOS-a. U Fur Free Allianceu, koji je međunarodna koalicija više od 40 organizacija za zaštitu životinja u 28 zemalja svijeta, presretni su zbog takve odluke jednog od vodećih imena u modnome svijetu.
– Nadam se da će ga slijediti i ostali luksuzni modni brendovi, pogotovo u današnje vrijeme brojnih mogućnosti mode bez okrutnosti, koja djeluje jednako kvalitetno i privlačno – rekao je predsjedavajući koalicije Joh Vinding. Iz udruge Prijatelji životinja jučer su kazali da taj primjer može poslužiti i Hrvatskoj da ustraje sa zakonima o zaštiti životinja koji brane uzgoj i iskorištavanje životinja za krzno. U Hrvatskoj neka od modnih imena i trgovina koji ne prodaju krzno su Image Haddad, Modna kuća MAK, Budoir, Hippy Garden, I-GLE, Martina Felja te H&M, Marc O’Polo, Gerry Weber.
>>Što to Hugo Boss radi s poglavnikom Antom Pavelićem?
>>Modni divovi u Hrvatskoj isplaćuju gotovo sirotinjske plaće