Od 30. siječnja do 4. veljače Nürnberg će, zahvaljujući svom tradicionalnom 64. međunarodnom sajmu igračaka, postati grad iz najljepših dječjih snova.
Iako na taj stručni sajam mogu ući samo oni kojima je više od šesnaest godina, više od milijun igračaka na 160.000 četvornih metara lica ozari i većini odraslih. Nürnberški sajam svake godine posjeti otprilike 80.000 trgovaca i kupaca, a svaki drugi je stranac, odnosno dolaze iz čak 120 zemalja diljem svijeta.
Ide Grafika-Grafoprint
Na sajmu svoje proizvode predstavlja otprilike 2700 izlagača, koji tradicionalno nude oko sedamdeset tisuća noviteta, a sve prati i toliko novinara. Ove će se godine, među ostalima, moći vidjeti i proizvode izlagača iz Hrvatske.
Na taj veliki, renomirani sajam igračaka, orijentiran prije svega na proizvođače i distributere, putuju predstavnici samoborske tvrtke Grafika-Grafoprint u kojoj ne kriju kako im je zadnjih nekoliko sudjelovanja na sajmu promijenilo poslovnu filozofiju. Inače, Grafika-Grafoprint u Nürnbergu izlaže svoje poznate edukativne društvene igre.
Ovogodišnji se sajam igračaka u Nürnbergu posebno bavi jednim od ključnih pitanja moderne industrije igračaka: digitalno ili ne digitalno te u kojoj mjeri. Proizvođačima igračaka jasno je da sve mlađa djeca ulaze u svijet tehnologija.
Što rade Kinezi
Upotrebi digitalnih tehnologija u industriji igračaka bit će posvećene brojne prezentacije, predavanja i studije. Ponajviše će pozornosti, kako se doznaje, biti posvećeno digitalizaciji klasičnih igračaka, a ne videoigrama i elektroničkim gadgetima.
Izlagači će imati priliku prisustvovati 4. kongresu Global Toy Conference, potom Toy Business Forum, posjetiti inovativni centar.
Posjetitelji će se, među ostalim, osvjedočiti i u napore koje čine kineski proizvođači igračaka u nastojanju da se otresu imidža nekvalitetnih proizvođača, čije igračke nerijetko ne prolaze ozbiljnije zdravstvene inspekcije.
>>U Nürnbergu počeo najstariji božićni sajam u Njemačkoj