U prodaji radi mnogo ljudi, ali malo ih ima proaktivan prodajni pristup. Proaktivnost je karakteristika koja izdvaja prosječnog prodavača od izvrsnog. Proaktivan prodavač kreira vlastiti optimalni prodajni pristup prema klijentu. Takav pristup karakteriziraju individualnost i kreativna rješenja za prodajne izazove. Proaktivnost u prodaji ne znači samo aktivnu pripremu za različite (ne)predviđene situacije već i razvoj vlastite prodajne vizije.
Biti proaktivan svakako zahtjeva napor no daje obilat plod.
Da li pripadate grupi uspješnih prodavača? Kako možete unaprijediti svoje prodajne vještine? Kakav pristup i koje vještine su potrebne da bi pripadao grupi vrhunskih prodavača? Vaš uspjeh ovisi u velikoj mjeri o vama. Što bolje razumijete kako funkcionirate to se vaš krug utjecaja više širi u poslovnom okruženju.
Dođite na Akademiju Poslovnog dnevnika. Jednodnevni treninzi u sklopu Prodajne akademije održavaju se od početka rujna 2016. Rezervirajte svoje mjesto i učinite korak ka uspjehu.
Dodatne informacije i prijave dostupne su na web stranici www.poslovni.hr/seminari/
PRODAJNA AKADEMIJA raspored predavanja
-
"NLP Komunikacija s ljutim i teškim klijentima" 21. rujna 2016.
-
"Poslovno pregovaranje – kako pomaknuti granice mogućeg " 29. rujna 2016.
-
Uspostavljanje odnosa sa kupcem
-
Uloga aktivnog slušanja u prodaji
-
Prepoznavanje ključnih kriterija i interesa kupca
-
Tajne govora tijela
-
Kako probiti led
-
Kako zadobiti povjerenje vaših kupaca
-
Što kupci žele
-
Prodajni argumenti i prodajne koristi za kupca
-
Kako voditi uspješne sastanke
-
Postavljanje pitanja za potpune i jasne odgovore
-
Jezik utjecaja u prodaji
-
Kako kritiku pretvoriti u priliku
-
Pregovaračke strategije (Postavljanje jasnih željenih ishoda, Balansiranje ustupaka, Priprema vođenja sastanka)
-
Pet koraka pregovaračkog procesa (Izgradnja rapora, Ispitivanje, Prezentacija i argumentacija, Pregovaranje, Zaključivanje)
-
Znate i primiti negativnu povratnu informaciju neosobno i zašto je to važno
-
Kako dati povratnu informaciju da bude prihvaćena
-
Upućivanje povratne informacije kroz „ Feedback“ sandwich tehniku
-
Upravljanje prigovorima (Držanje plana, Fizička prednost, Jasna komunikacija, Aktivno slušanje)
Povećajte kompetencije prodajnog osoblja i ostvarite i premašite prodajne ciljeve. Unaprijedite fokusiranost prodajnog osoblja i konstruktivno upravljanje prigovorima.
Za sve one koji već imaju karijeru u prodaji ili tek razmišljaju o njoj, sada je pravo vrijeme da naučite tajne prodaje.
Dodatne informacije i prijave dostupne su na web stranici www.poslovni.hr/seminari/
Kontakt: Poslovni dnevnik
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
LEADERSHIP AKADEMIJA - VIŠE PROČITAJ OVDJE