– Kriza je globalna i dolazi k nama – tvrdi Kričković, ali i dodaje da
poslije svake krize dolazi do uspona, pa zato je potrebno pronaći
zajedništvo, sagledati situaciju, okrenuti se unutarnjim
restrukturiranjima, izvući maksimum kroz kontrolu i nadzor troškova.
Svaka velika kompanija spremno dočekuje krizu. Odnosno, ne čeka se da
padne promet i da se ljudima uruči otkaz, već se krizni scenarij
priprema nakon prvih naznaka krize koje počinju nekoliko mjeseci prije
u drugim državama. No kako trenutačno pada potrošnja, optimizacija
poslovanja nema alternativu, pa se i postavlja pitanje kako optimalno
postaviti omjer ljudi i prometa – kaže Kričković.
– Kriza je i prilika jer se u Hrvatskoj u posljednjih deset godina
propustilo napraviti neke temeljne stvari, zato jer je generalno
bilo dobro, pa su se neke odluke odgađale. Nadam se da će se ubuduće i
menadžeri bolje vrednovati, jer su i oni radnici koje neko plaća i
vrednuje njihov rad. Menadžer ima ključnu uloga u odlučivanju u vrijeme
krize, u što investirati, gdje biti konzervativan. To su teška pitanja
sa kojima se nije lako nositi, naročito u vrijeme krize, jer vaša
odluka utječe na vaše suradnike i njihove obitelji – kaže Majetić.