Na današnji dan, prije pet godina u Švicarskoj je u Zurichu osnovana međunarodna organizacija ICERTIAS. U svega pet godina, ICERTIAS je do danas uspio izrasti u respektabilni međunarodni autoritet prisutan u više od četrdeset zemalja svijeta čija izvješća i analize citiraju vodeći lokalni i globalni mediji.
Na brojnim svjetskim tržištima, potrošači daju iznimno povjerenje ICERTIAS istraživanjima i ističu da bi radije kupovali proizvode i usluge koji nose Best Buy Award, QUDAL - QUality meDAL i Customers' Friend - prepoznatljive ICERTIAS certifikacijske oznake.
Istovremeno, cijenjene međunarodne kompanije, kao što su Allianz, BMW, Bosch, Danone, Dr. Oetker, Lidl, Mercedes, Nestle, Heineken, P&G, Unilever, Vodafone i brojne druge, oslanjaju se na ICERTIAS istraživanja i koriste ICERTIAS certifikacijske znakove u svojim promotivnim aktivnostima.
Manje je međutim poznato da je temeljna ideja za ovu danas respektabilnu globalnu kuću potekla nekoliko godina ranije u Hrvatskoj, na krilima istraživačkog projekta Best Buy Award kojeg su tada razvili hrvatski stručnjaci u suradnji sa ekspertima globalnih autoriteta - PWC (Pricewaterhouse Coopers) i Centar za istraživanje tržišta GfK.
"Proteklih pet godina za nas su bile uistinu iznimno uzbudljive. Od malog, inovativnog, lokalnog projekta Best Buy Award uspjeli smo, zajedno s međunarodnim partnerima i suradnicima, razviti respektabilnu međunarodnu organizaciju koja danas ima utjecaj na izbor kupaca u više od četrdeset zemalja svijeta na pet kontinenata" naglašava Robert Slavečki, jedan od suosnivača ICERTIAS-a.
Naime, na valovima iznimnog uspjeha projekta Best Buy Award pokrenutog u Hrvatskoj 2010 godine, u studenom 2011. u Zurichu osnovan je današnji "ICERTIAS - International Certification Association GmbH".
U proteklih pet godina ICERTIAS je proveo više od pet stotina različitih tržišnih istraživanja s više od 24.000 različitih pitanja, a svakoga mjeseca anketira više od 10.000 osoba - što običnih građana što stručnjaka iz različitih područja gospodarstva - od Novog Zelanda, Malezije i Filipina na dalekom istoku, preko Gane ili Kenije u Africi, Rumunjske, Malte ili Portugala u Europi pa sve do Čile-a na krajnjem američkom zapadu.
"Ključ međunarodnog uspjeha bio je u profesionalnosti, nepristranosti i integritetu. Kroz protekle godine naši znakovi uspjeli su se na tržištu dokazati kao oznake povjerenja koje ne može dobiti svaka tvrtka - svaki proizvod ili usluga - već samo ona koja zadovoljava visoke certifikacijske standarde koje postavlja ICERTIAS. Naše vlastite metodologije i certifikacijske procedure razvijali smo i usavršavali godinama ugrađujući u njih znanja vodećih međunarodnih stručnjaka. Tu našu kvalitetu u odabiru najboljih, prepoznali su i potrošači diljem svijeta ali i vodeće kompanije koje danas rado ističu naše znakove kako bi se diferencirali od konkurencije na tržištu" pojašnjava Mirjana S. Pelaić direktorica ICERTIAS-a.