Infobip, jedna od vodećih IT kompanija u Hrvatskoj i regiji, proglašen je najboljim pružateljem A2P (application-to-service) SMS usluga na svijetu, prema ocjenama 353 telekom operatora diljem svijeta i 315 vodećih svjetskih kompanija u godišnjem ROCCO izvještaju. Četvrta je to godina za redom u kojoj Infobip osvaja prvo mjesto prema ocjenama mobilnih operatora i druga godina za redom prema ocjenama vodećih svjetskih kompanija iz različitih industrijskih sektora. Također, Infobip je uvršten i među top deset najinovativnijih kompanija na svijetu, prema Top 10 ROCCO Innovators reportu, izvještaju koji proučava percepciju i ocjene mobilnih operatora o inovativnosti dobavljača na tržištu roaminga, razmjene poruka i povezivosti. Roaming Consulting Company (ROCCO) od 2012. provodi neovisna ispitivanja tržišta pružatelja usluga mobilnim operatorima, mrežne opreme, povezivosti, poslovnih modela i kvalitete usluge. ROCCO izvještaj smatra se jednim od najvažnijih pokazatelja top pružatelja usluga na globalnom telekomunikacijskom tržištu, zbog jedinstvene metodologije koja osigurava transparentnost i relevantnost podataka.
- Drago nam je što smo proglašeni najbolje ocijenjenim pružateljem A2P SMS usluga na svijetu, prema ocjenama mobilnih operatora i vodećih svjetskih kompanija. Iz godine u godinu nastojimo našim partnerima i klijentima pružiti ono najbolje po pitanju tehnologije mobilne komunikacije i pritom njegovati ekosustav koji je od koristi svim dionicima. Ovi rezultati nas ohrabruju da i dalje idemo prema naprijed i inoviramo, a sve kako bismo donijeli najbolja rješenja mobilnim operatorima i tvrtkama diljem svijeta. To je i dokaz naših napora da postanemo centar izvrsnosti inženjerstva te ovim putem zahvaljujemo svim našim zaposlenicima na velikom doprinosu, izjavio je Silvio Kutić, izvršni direktor Infobipa, koji je u ovogodišnjem ROCCO 100 izvještaju uvršten među 25 najutjecajnijih ljudi u području roaminga i povezivosti.
U ROCCO istraživanju sudjeluju vodeći svjetski operatori i kompanije koji pružatelje usluga ocjenjuju u više od 35 kategorija. Između ostalog, ocjenjuju se izvrsnost proizvoda i usluga, kvaliteta usluge, tehnika stručnost, vrijednost za novac, kvaliteta službe za korisnike, pouzdanost i transparentnost kompanije. Na ocjenu utječu i drugi pokazatelji kao što su inovativnost kompanije, orijentiranost prema potrebama korisnika, globalni doseg te kvaliteta lokalnog znanja i stručnosti.