Broj japanskih turista u Hrvatskoj u posljednjih pet godina se udvostručio, a potražnja za odmorom u Hrvatskoj i dalje raste, rekla je ministru turizma Darku Lorencinu i direktoru Glavnog ureda HTZ-a Ratomiru Ivčiću u Japanu predstavnica Japanske agencije za turizam Yumi Yamaguchi. Ministar Lorencin je naglasio da hrvatski turizam ima ambiciozne ciljeve.
Inače, godišnje u inozemstvo putuje između osam i devet milijuna Japanaca, a europske destinacije biraju samo dva milijuna. Sugovornici iz japanskog udružena putničkih agencija kazali su hrvatskoj delegaciji da je Hrvatska poznato turističko odredište među japanskim turistima i da bi zbog toga bilo dobro još više segmentirati tržište te promovirati posebne oblike proizvoda i to primjerice agroturizam koji kod Japanaca izaziva značajan interes.
Mlađi japanski turisti, pak zainteresirani su za festivale i glazbena događanja, pa je mnogima motiv dolazaka splitska Ultra. Hrvatski turistički predstavnici razgovarali su i s predstavnicima Japan Airlinesa o mogućim čarter letovima i promociji Hrvatske putem njihove web stranice i in flight magazina.
>> Hrvatskoj turizam jedini zdrav sektor
>> Ratomir Ivičić: Korejce učimo da je Hrvatska više od Zagreba i Dubrovnika
Bravo, agroturizam i mega festivali, odlicno. I jedno i drugo mozemo imati uz samo malo dorade. Prije sam pisao o zdravstveno-estetskom turizmu koji bi u raznim kombinacijama moga biti jos interesantniji. Bravo, u tim pravcima se krece moderni turizam, a mi ves sad imamo gotovo sve resurse. Naravno koordinacija i lako prepoznatljiva struktura su neophodne.