Koliko puta ste se do sada pitali kako se neke usluge obračunavaju i što točno znače sve brojke koje dobijete na uplatnicama? Sigurno niste jedini, možda ste čak i odustali od tumačenja već samo platite račun i ne razmišljate previše o tome.
Uz novu uslugu Gradske plinare Zagreb – Opskrbe d.o.o., od sada možete svoju potrošnju plina plaćati i mjesečno sukladno vašim mjesečnim dojavama stanja plinomjera, a kako bi sačuvali okoliš, račune za potrošeni plin možete zaprimati e-mailom.
Prelazak s kvartalnog na mjesečni obračun zahtjeva prije svega par uvjeta koji moraju biti ispunjeni, a to su:
- Kupac se mora registrirati na web ili mobilnoj aplikaciji MOJ RAČUN.
- Nakon dovršetka registracije, u postavkama korisničkog računa se mora označiti opcija dostave računa e-mailom, budući da je to predviđeni način komunikacije s krajnjim Kupcima na modelu mjesečnog obračuna potrošnje plina. Sama promjena se može podesiti u izborniku pod MOJI PODACI – OPCIJE DOSTAVE RAČUNA – ODABRATI ŽELJENO – SPREMI PROMJENE
- Unutar aplikacije MOJRACUN morate sami podnijeti zahtjev za prelazak na novi način obračuna, tj mjesečnog obračuna potrošnje plina. Zahtjev se također podnosi u izborniku pod MOJI PODACI – MJESEČNI RAČUN – ODABIR OMM – PRIPREMI ZAHTJEV Napomena: Izbornik MJESEČNI RAČUN je za sada dostupan samo u web inačici aplikacije, a u mobilnoj će biti implementiran do kraja godine
- Korisnik mora imati sva dospjela potraživanja podmirena
Ako su svi uvjeti ispunjeni, korisnik prvo postaje kandidat za mjesečni obračun i ulazi u proceduru, pri čemu Gradska plinara Zagreb-Opskrba d.o.o. vrši programsku kontrolu i testiranje kandidata s obzirom na navedene uvjete.
Sam prelazak se ne odvija u trenutku završetka registracije već ovisi o rasporedu redovne tj. kvartalne obrade potrošnje plina za područje svakog od kandidata. Jednom kada se zadnji kvartalni obračun izvrši korisnik prelazi na mjesečni obračun.
U trenutku kada se prelazak odobri, korisnik se može naći u tri praktične situacije :
- Prva je najjednostavnija, korisniku je upravo ispostavljen kvartalni obračun te od idućeg mjeseca prelazi na mjesečni obračun.
- U drugoj situaciji korisniku za prvi obračun može biti obuhvaćena potrošnja od dva mjeseca. U trenutku kada korisnik podmiri taj račun, idući obračun ide mjesečno.
- U trećoj situaciji korisniku preostaje mjesec dana do redovnog kvartalnog obračuna. U tom slučaju korisnik mora čekati kraj kvartalnog obračuna nakon čega će prijeći na mjesečni.
U svakom slučaju zamoliti ćemo još malo strpljenja, jer kvartalni obračun svakako mora biti izvršen.
Po uspješnom prelasku na mjesečni obračun, Gradska plinara Zagreb-Opskrba d.o.o. će Vam dostaviti Ugovor o opskrbi plinom (ukoliko isti već ranije niste potpisali) s pripadajućim Aneksom ugovora o samoočitanju u kojem ćete biti upoznati s Vašim obvezama i zaduženjima (npr. redovna dostava očitanja – stanja brojila krajem svakog mjeseca, po kojem će vam biti ispostavljen mjesečni obračun).
Korist ovakvog načina obračuna je višestruka i obostrana, od bolje kontrole troškova i upravljanja potrošnje plinom, brige za okoliš zamjenom tiskanih računa za elektronske, te optimiziranjem poslovanja Gradske plinare Zagreb-Opskrbe d.o.o. kao Vašeg opskrbljivača plinom.
Obratite nam se stoga s povjerenjem, te registracijom na besplatnu aplikaciju MOJRACUN, podnesite svoj zahtjev za mjesečnim obračunom potrošnje plina već danas!
Sadržaj omogućila Gradska plinara Zagreb – Opskrba d.o.o.