Obljetnica

Kad Žuja slavi, s njom i nazdravi - Ožujsko pivo slavi 130. rođendan

Zagrebačka pivovara
31.01.2022.
u 17:19

Slavljeničku godinu Zagrebačka pivovara i Žuja otvaraju kampanjom ‘Kad Žuja slavi, s njom i nazdravi’ kojom pozivaju na zajedničku proslavu ovog okruglog rođendana. U novom televizijskom spotu s već poznatim Žuja likovima i omiljenim domaćim glumcima Goranom Navojcem, Reneom Bitorajcem i Goranom Bogdanom Žuja podsjeća da nas sve spaja upravo ljubav prema druženjima i zajedničkim proslavama

Omiljeno hrvatsko pivo, Ožujsko, ove godine slavi 130. rođendan. Slavljeničku godinu Zagrebačka pivovara i Žuja otvaraju kampanjom ‘Kad Žuja slavi, s njom i nazdravi’ kojom pozivaju na zajedničku proslavu ovog okruglog rođendana. U novom televizijskom spotu s već poznatim Žuja likovima i omiljenim domaćim glumcima Goranom Navojcem, Reneom Bitorajcem i Goranom Bogdanom Žuja podsjeća da nas sve spaja upravo ljubav prema druženjima i zajedničkim proslavama.

Foto: Zagrebačka pivovara

‘’Žuja je tijekom svojih 130 godina u našem društvu postala više od piva. Danas je ona utkana u naša prijateljstva, proslave i druženja. Kampanjom ‘Kad Žuja slavi, s njom i nazdravi’ ne obilježavamo samo Žujin rođendan, već želimo podsjetiti da svi mi, bez obzira na razlike, imamo nešto zajedničko – volimo slaviti. Osim ove slavljeničke brend kampanje, tijekom godine Zagrebačka pivovara priprema i brojna druga iznenađenja. Očekuje nas spektakularna godina’’, izjavila je Ana Štebih Pinjuh, direktorica marketinga Zagrebačke pivovare.

Foto: Zagrebačka pivovara

Novi televizijski spot prati kako Žujin 130. rođendan doživljavaju ljudi diljem Hrvatske. I ovaj put je on nastao u suradnji s kreativnom agencijom BBDO i ponovno ga odlikuje prepoznatljiv humor koji je s godinama postao zaštitni znak Žujinih kampanja koje javnost jedva čeka vidjeti.

Foto: Zagrebačka pivovara

“Svi znamo da smo narod koji će slaviti sve što se slaviti može. A kako naši ljudi uvijek nekako pronađu razlog za slavlje, htjeli smo iskoristiti Žujin 130. rođendan te im pomoći da pronađu još jedan. Idejno i egzekucijski spot je vrlo jednostavan te prati naše junake u situacijama u kojima će se mnogi lako prepoznati. Gdje god živjeli, čime god se bavili, svatko od nas će pronaći svoj način da proslavi te da jedni drugima čestitamo zajednički rođendan. Jer upravo Žuja, kao omiljeno hrvatsko pivo, može svima poručiti: kad Žuja slavi, svi slavimo”, objasnio je ideju kampanje Almir Okanović, glavni kreativni direktor BBDO-a.

Foto: Zagrebačka pivovara

Novi spot režirao je Bruno Anković iza kojeg je sad već niz Žujinih televizijskih kampanja: ‘’Dugo surađujem sa Žujom i bio mi je zaista gušt raditi i na ovom spotu koji je inspiriran prije svega tim velikim slavljem, točnije upravo trenutkom čestitanja rođendana koji, vjerujem, sve nas povezuje. Tražili smo autentične i upečatljive situacije, one koje u sebi skrivaju i humor i emociju, izvukli smo iz njih maksimum i pritom se i mi dobro zabavili. Nadam se da će i gledatelji guštati u ovom spotu, jer on u sebi nosi baš jednu pravu feel good, slavljeničku atmosferu koja nam danas svima treba.’’ Žujin slavljenički televizijski spot dostupan je na linku.

Komentara 1

TR
tranica
17:01 03.02.2022.

Od ovih tezgaroša mi se gadi. Posebno od Navojca. Sveprisutan. Iskače iz paštete.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije