Domaće perjanice

Kvartal za rušenje rekorda: Podravka probila milijardu, Ini skok ulaganja

Foto: Igor Kralj/PIXSELL
02.05.2019.
u 14:23

Najveći je rast od 10,5 milijuna kuna ostvario Podravkin program Dječja hrana, slastice i snack

Velike domaće kompanije Podravka, Atlantic i Ina prvo su tromjesečje završili s dobrim rezultatima, neki i rekordnim za ovo razdoblje godine.

Podravka je tako prvi put u povijesti u prvom kvartalu “probila” granicu od milijardu kuna prodajnih prihoda i to zahvaljujući rastu te stavke od gotovo 29 milijuna kuna naspram istog lanjskog razdoblja. Neto dobit Grupe rasla je 10,3 milijuna kuna i premašila 80 milijuna. Kako su precizirali u koprivničkoj kompaniji, dobre prihodne rezultate ponajviše je “pogurala” Prehrana 815,5 milijuna kuna, odnosno 25,7 milijuna više nego u isto vrijeme godinu prije. Pritom je najveći rast od 10,5 milijuna kuna ostvario program Dječja hrana, slastice i snack.

Farmacija iznad 200 mil. kn

“Farmaceutika je ostvarila 201,9 mil. kn prihoda od prodaje, 1,4% više u odnosu na usporedno razdoblje, čime je prvi put u prvome tromjesečju ostvarila prihode od prodaje više od 200 milijuna kuna”, kažu u Podravki. Dvoznamenkast rast prihoda od 15 posto u prvom kvartalu imala je i Ina, premašivši iznos od četiri milijarde kuna. EBITDA je povećana 12% na 539 milijuna kuna.

“U usporedbi s prvom tromjesečjem lani kapitalna ulaganja više su nego udvostručena na 618 milijuna kuna, uglavnom zbog ulaganja u Rafineriju Rijeka.

Atlantic na 1,2 mlrd. kn

Omjer duga i kapitala smanjio se na 6,6 posto, uz neto dug od 838 milijuna kuna”, poručili su iz Ine uz napomenu kako su kapitalna ulaganja dosegnula najvišu razinu prvog kvartala od 2010. godine.

Predsjednik Uprave Ine Sandor Fasimon kaže kako su, unatoč očekivanim nižim razinama prerade uzrokovanima remontom u Rijeci, uspjeli povećati prodaju i iskoristiti prilike na tržištu.
“To je vidljivo u povećanju prihoda u Hrvatskoj za 8% te za 23% u BiH”, precizirao je Fasimon.

Atlantic, koji je u prvom kvartalu otvorio logističko-distribucijski centar vrijedan 20 mil. kuna, te Genuportu prodao ostatak biznisa sportske prehrane, imao je rast prihoda od prodaje od 5,1 posto na 1,2 milijarde kuna, dok je EBIT rastao više od 24% na 105,1 milijuna kuna

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije