Nastavlja se rat trgovačkih lanaca cijenama, započet zbog dvoznamenkastog pada hrvatske maloprodaje i recesije. Hard-diskonter Lidl Hrvatska jučer je, kako tvrde, počeo s drugim krugom sniženja pojeftinivši, između ostalog, pšenično bijelo brašno i svježa jaja i do deset posto.
- Trajno sniženje cijena brojnih proizvoda, koje smo započeli prošlog ponedjeljka, nastavlja se. Želimo potaknuti konkurenciju na hrvatskom tržištu - objašnjava sniženja Marin Dokozić, predsjednik uprave Lidla Hrvatska, ističući kako, zahvaljujući Lidlovoj inicijativi, kupnja u Hrvatskoj iz dana u dan postaje znatno povoljnija.
- Time naglašavamo svoju težnju da ostanemo najpovoljniji ponuđač u Hrvatskoj - naglasio je Dokozić.
Lidl Hrvatska može ponuditi povoljnije cijene prvenstveno zbog savršenoga logističkog koncepta diljem cijele Europe, optimalnog asortimana, brze prodaje te raznih prednosti koje proizlaze iz mreže podružnica koje pokrivaju cijelu Europu, ističu u Lidlu.
Završena je i velika Lidlova humanitarna akcija "Pomozimo kupnjom", kojom je prikupljeno više od dva milijuna kuna, a ovih bi dana, najavljuju, trebali biti predstavljeni i projekti kojima će se donirati prikupljen novac. Jedna od donacija namijenjena je OŠ Nikole Hribara u Zagrebu za obnovu i osuvremenjivanje školske knjižnice.
Zapravo može se ući na stranicu,ali usporedite HR trgovina sa trgovinama iz regije i dalje pa će te vidjeti razliku.Naši trgovci mogu spustiti cjene nekih proizvoda čak i do 50%,a ostale i do 20% ionako im radnici rade za crkavicu,bez uvrede!