Potrošački trikovi

Naučite kako ćete pravilno komunicirati s vjerovnicima

vjerovnici
Thinkstock
30.05.2012.
u 12:00

S obzirom na to da je većina zadužena i da mnogi hrle u banke kako bi pregovarali o otplati kredita, donosimo vam vrijedne savjete o tome na koji način to napraviti

Financijska zaduženost sve je češći problem zbog mnogih razloga poput otkaza, nemogućnosti pronalaska zaposlenja ili (pre)malih plaća. Mnogi su u kreditnim zaduženjima i nakon nemogućnosti plaćanja potrebno je otići kod vjerovnika u banku kako bi pregovarali o tome – kako dalje. Mnogi su se vrlo vjerojatno našli u banci i nisu znali odakle da počnu, a željeli bi ishoditi najoptimalnije rješenje za svoj slučaj. 

Kako bi što bolje pregovarali s vjerovnicima, potrebna je određena komunikacija kojom možete dobiti uvjete koje želite. Možda vas sljedeći savjeti dovedu do pozitivnog ishoda, a možda i ne – sve ovisi o vama. Probajte jer ništa ne možete izgubiti. Iz Udruge potrošača "Korana" navode vrijedne savjete o tome kao komunicirati s vjerovnicima. 
Ostatak članka pročitajte na Pametnoj kuni.

Financijska zaduženost sve je češći problem zbog mnogih razloga poput otkaza, nemogućnosti pronalaska zaposlenja ili (pre)malih plaća. Mnogi su u kreditnim zaduženjima i nakon nemogućnosti plaćanja potrebno je otići kod vjerovnika u banku kako bi pregovarali o tome – kako dalje. Mnogi su se vrlo vjerojatno našli u banci i nisu znali odakle da počnu, a željeli bi ishoditi optimalno rješenje za svoj slučaj. 


Kako bi što bolje pregovarali s vjerovnicima, potrebna je određena komunikacija kojom možete dobiti uvjete koje želite. Možda vas sljedeći savjeti dovedu do pozitivnog ishoda, a možda i ne – sve ovisi o vama. Pokušajte jer ništa ne možete izgubiti. Iz Udruge potrošača "Korana" navode vrijedne savjete o tome kao komunicirati s vjerovnicima. 

Ostatak članka pročitajte na Pametnoj kuni.

Komentara 1

OB
-obrisani-
10:53 01.06.2012.

Dužan si po tekućem računu u N.N. Banci, nemaš novaca da platiš sve, oni te savjetuju da napraviš zamolbu za obročno otplaćivanje duga, ti to napraviš, jer misliš da poslije 30 godina kao klijent nema problema, predaš u banku, komunikacija ugodna, doolazi slijedeća mirovina, kad ono OVRHA. Zoveš banku, nema više ugodne komunikacije, zivkaju telefonom, oni u Zg se čude kaj rade poslovnice po provincijama i tako u začaranom krugu. Komunikacija više nego ugodna. banda lopovska, a usput znam da sam dužan i ko mi je kriv kaj sam koristil sve blagodati kaj su mi davali od kartica pa nadalje.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije