ODRŽALI RAST I U PANDEMIJI

Neto dobit tvrtke dm Hrvatska gotovo 40 mln kuna

dm
12.11.2020.
u 14:09

"Tijekom protekle poslovne godine prodavaonice dm-a svakog dana posjetilo je više od 79 tisuća kupaca. Rast prodaje zabilježili smo i u segmentu OTC proizvoda, i to u iznosu od 24,29 posto", istaknuo je direktor dm-a Mirko Mrakužić

Tvrtka dm-drogerie markt Hrvatska u poslovnoj 2019./2020. godini, koja za tu tvrtku završava u rujnu, ostvarila je ukupan promet od 2,25 milijardi kuna, što je dva posto više u odnosu na godinu ranije i neto dobit od 39,86 milijuna kuna, istaknuo je u četvrtak na digitalnoj konferenciji za novinare te tvrtke.

U protekloj poslovnoj godini, kako je rečeno, dm je uložio više od 33 milijuna kuna u modernizaciju sedam prodavaonica, otvorenje tri specijalizirana odjela bezreceptnih medicinskih proizvoda (OTC) te pokretanje dm online shopa.

"U godini u kojoj se cijela zajednica suočila s nepredvidivim uvjetima poslovanja, održali smo trend rasta prometa te smo zadržali povjerenje kupaca. Tijekom protekle poslovne godine prodavaonice dm-a svakog dana posjetilo je više od 79 tisuća kupaca. Rast prodaje zabilježili smo i u segmentu OTC proizvoda, i to u iznosu od 24,29 posto", istaknuo je direktor dm-a Mirko Mrakužić.

Najavio je da će u poslovnoj 2020./2021. godini dm uložiti 74 milijuna kuna u razvoj prodajne mreže, asortimana i modernizaciju prodavaonica te razvoj asortimana i dm online shopa. 

Iz dm-a su istaknuli i da su u ukupnom prometu prošle godine vlastiti proizvodi sudjelovali su 31,3 posto udjela.

U društveno odgovornom poslovanju dm je poseban fokus stavio na održivost te je nastavio s provedbom projekta Povećanjem energetske učinkovitosti i korištenja obnovljivih izvora energije. Ukupna vrijednost projekta, kako je rečeno, je 14,17 milijuna kuna, od čega 7,29 milijuna sufinancira Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj u sklopu Operativnog programa "Konkurentnost i kohezija 2014. - 2020.“

Projekt će, kako su istaknuli iz dm-a, omogućiti smanjenje potrošnje energije u upravno-distributivnom centru i logističkom centru, smanjenje emisije CO2 te povećanje udjela korištenja obnovljivih izvora energije.

Na konferenciji za novinare je istaknuto i kako je dm, uz fokus na zaštitu zdravlja svojih djelatnika nastavio ulagati i u njihov razvoj. Uz prosječnu neto plaću u prodavaonicama u iznosu od 10.399,69 kuna, svim zaposlenicima su zahvalili na radu u izvanrednim okolnostima dm darovnom karticom u vrijednosti od 1.650 kuna te je održano 98 dana edukacija u kojima je sudjelovalo više od 750 djelatnica i djelatnika.

Danas dm posluje u 160 prodavaonica u 61 gradu, ima 1.592 zaposlenih i jedina je drogerija u Hrvatskoj s online shopom.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije