Optima telekom grupa je u prvom pologodištu ove godine poslovala s gubitkom od 220 tisuća kuna, što je za 87,2 posto manji gubitak nego u istom razdoblju lani, objavila je u srijedu ta telekom kompanija.
"Grupa je u prvih šest mjeseci 2021. godine ostvarila gubitak u iznosu od 220 tisuća kuna pod utjecajem manje EBITDA-e, veće amortizacije i oporezivanja što je djelomično ublaženo pozitivnim utjecajem financijskog rezultata. Na razini drugog kvartala ostvarena je neto dobit u iznosu od 4,4 milijuna kuna kao rezultat veće EBITDA-e i pozitivnih utjecaja financijskog rezultata što je djelomično neutralizirano većim oporezivanjem te amortizacijom", navodi se u priopćenju Optime.
Polugodišnje financijsko izvješće objavljeno na Zagrebačkoj burzi pokazuju da je EBITDA-u prije jednokratnih stavki nakon najmova u prvom polugodištu iznosila 61,25 milijuna kuna i na godišnjoj je razini smanjena za 2,7 posto.
Ukupni poslovni prihodi grupe smanjeni su za 0,5 posto, na 224,2 milijuna kuna, a za 0,7 posto, na 151,4 milijuna kuna, pali su ukupni poslovni rashodi, podatci su iz izvješća.
Iz Optima telekoma u priopćenju navode kako se u prvih šest mjeseci bilježi smanjenje prihoda za 0,5 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje, ali izdvajaju i podatak da se na tromjesečnoj razini (drugo tromjesečje) bilježi porast prihoda od 2,5 posto. To je, kako objašnjavaju, većim dijelom rezultat povećanja prihoda od ICT rješenja i usluga te prihoda od veleprodajnih usluga.
Konsolidirana kapitalna ulaganja u prvih šest mjeseci ove godine iznosili su 39,6 milijuna kuna, a iz kompanije ističu kako je 18,1 milijun kuna uloženo u kapitalizaciju sadržaja, dok je u izgradnju optičke infrastrukture, pristupnu mrežu i jezgru mreže uloženo pet milijuna kuna. Ulaganja u korisničku opremu za pružanje usluga rezidencijalnim i poslovnim korisnicima iznosila su 9,9 milijuna kuna, a 6,6 milijuna kuna je uloženo u sustave informacijskih tehnologija.
"Prvih šest mjeseci je svakako obilježio završetak integracije novog sustava za naplatu te uvođenje sustava za upravljanje poslovnim procesima za privatne i poslovne korisnike, kao i nastavak aktivnosti na projektima proširenja kapaciteta i unaprjeđenja korisničkog iskustva. U području digitalizacije procesa i digitalnih interakcija odabrana je i implementirana nova platforma za upravljanje digitalnim interakcijama, uveden je WhatsApp kao novi kanal komunikacije te je višestruko povećan broj korisnika koji koriste uslugu elektroničkog računa. U prihodovnom segmentu, prodaja ICT usluga i rješenja i dalje ostvaruje izuzetne rezultate te je izgledno da će se trend rasta nastaviti i u budućem razdoblju", ističe u priopćenju predsjednik Uprave Optima telekoma Boris Batelić.
Također podsjeća da su 9. srpnja Hrvatski telekom i Zagrebačka banka s tvrtkom Telemach Hrvatska, koja je u vlasništvu United grupe, potpisali ugovor o kupoprodaji 54,31 posto dionica Optima telkoma, što je, ocjenjuju, "od velikog značaja kako za Optimu Telekom tako i za telekomunikacijsko tržište u cjelini".
"Ta transakcija je podložna regulatornim odobrenjima i drugim ugovorenim uvjetima te će timovi u Optima telekomu i dalje biti usmjereni na pružanje pravovremene i kvalitetne usluge našim korisnicima te na realizaciju ranije planiranih operativnih i strateškim projekata s ciljem očuvanja interesa dioničara, korisnika i zaposlenika", poručio je Batelić u priopćenju.
Pih, jedna direktorova mjesečna plaća!