Poslovna odjeća s dizajnerskim potpisom

Prava stvar na pravom mjestu: Evo kako izgleda dizajn Roberta Severa

Poslovna odjeća koju je dizajnirao pobjednik natječaja "Ti kreiraš" Robert Sever
A1 Hrvatska
22.09.2021.
u 13:56

Poslovna odjeća nije uvijek potpuno prilagođena zaposlenicima. Ponekad se funkcionalnost zakida zbog estetike, a postizanje praktičnosti kod kreiranja radnih odjela poseban je izazov. Ovaj problem zajednički su riješili Robert Sever i A1 Hrvatska u korist njihovih zaposlenika

Sigurno vam je poznat osjećaj pritiska na laktovima kad savijete ruku u dugim rukavima, ili kad nakon sjedenja hlače morate „vući“ na svoje mjesto. Naginjanjem u trapericama niskog struka skoro ćete uvijek pokazati donje rublje, a ako nosite nešto dužu i usku suknju, i penjanje po stepenicama postaj pravi izazov. Dobar izbor poslovne odjeće ublažit će ovakve neugodnosti te pridonijeti osjećaju ugode i slobode pokreta, a upravo to je i najveći izazov dizajniranja poslovne odjeće.

Funkcionalna i estetski prihvatljiva poslovna odjeća

Ni sam izgled  ne smije se zanemariti. Dapače, važno je da poslovna odjeća bude prepoznatljiva i pripovijeda priču o samom brendu.

S tim na umu, izazova kreiranja odjeće za poslovne prilike prihvatili su se modni dizajneri koji su se prijavili na natječaj „Ti kreiraš“ koji je organizirala tvrtke A1 Hrvatska. Natječajem su željeli svojim zaposlenicima pružiti novu, moderniju i praktičniju odjeću, a nakon pregledavanja pristiglih prijedloga i izrade prototipova, odabran je pobjednički dizajn, djelo poznatog modnog kreatora Roberta Severa. U stručni žiri bili su uključeni i sami zaposlenici koji su odjeću mogli isprobati. S obzirom na to da zaposlenici najbolje znaju koje uvjete njihova radna odjeća mora zadovoljiti, ovime je doista zajamčena udobnost.

Robert je osmislio modularno rješenje koje je zbog toga primjereno za sva godišnja doba, a baza kompleta – i muškog i ženskog - su veoma jednostavne i podatne hlače te traper košulja. Ista je ukrašena funkcionalnim elementima u crvenoj boji čime je zadovoljen i uvjet prepoznatljivosti brenda, istodobno zadržavajući estetiku.

Poslovna odjeća koju je dizajnirao pobjednik natječaja "Ti kreiraš" Robert Sever
1/4

– Odjeća uvijek mora biti funkcionalna i praktična, a ako se radi o brandu koji je afirmiran kao A1, onda cijeli vizual mora biti na visokom nivou. Zadržao sam klasične elemente kao što su košulja i hlače, koji su same po sebi praktični, a s dodatnim elementima uniforme lako funkcioniraju na različitim temperaturama i u različitim godišnjim dobima. U ženskom outfitu je dodan i blejzer koji se može nositi na košulju ili zasebno, što daje posebnu dinamiku cijelom rješenju – opisuje Robert.

„Vjetar u leđa“ domaćoj industriji

U poslovnicama A1 Hrvatska već možete susresti zaposlenike koji nose Robertovu kreaciju sašivenu u Naftalini. Ovo je hrvatska tvrtka koja posluje već više od 40 godina, a povezivanjem natječaja Ti kreiraš s domaćim tvrtkama, A1 je želio dati „vjetar u leđa“ modnoj i tekstilnoj industriji u Hrvatskoj. Inicijativu je zato pohvalio i sam Robert dodajući kako se veseli budućim suradnjama koje će spajati dizajn s tekstilnom industrijom. Na isto se osvrnula i Jasmina Alijagić, stručnjakinja za brend strategiju A1 Hrvatska.

– Dva najvažnija zadatka u tvrtki A1 Hrvatska su briga o našim zaposlenicima i zajednici u kojoj poslujemo. I u ovom vremenu ubrzanog tehnološkog napretka, A1 Hrvatska ostaje tvrtka koja promiče društveno odgovorno poslovanje te svakim svojim korakom nastojimo doprinijeti boljitku zajednice u kojoj djelujemo. Natječajem za novu radnu odjeću željeli smo podržati hrvatski dizajn i tekstilnu industriju, ponajprije obrte i male tvrtke, ali i pokazati brigu prema svojim zaposlenicima koji su ključ našeg uspjeha – govori Alijagić dok u videu možete čuti više te pogledati proces stvaranja odijela.

Natječaj je odrađen u sklopu A1 Hrvatska programa pod imenom „Čini pravu stvar“ čiji je cilj donijeti boljitak zajednici u kojoj posluju, a upravo to postigli su ovim projektom kojim su podržali rad Roberta kao malog poduzetnika, Naftalinu kao dio industrije u izazovnom stanju, ali ponajviše svoje zaposlenike.

Sadržaj nastao u suradnji s A1 Hrvatska.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije