Drvoprerađivači

Prima povećava izvoz 30 posto i zapošljava 100 novih radnika

Renato Radić, Prima grupa
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
1/7
23.01.2014.
u 08:00

EU tržište 
vrijedi 100 milijardi eura godišnje, što je velika šansa i za proizvođače iz RH

Unatoč krizi i brojnim teškoćama, ustrajnost u razvoju suradnje na tržištu EU te vizija da se kroz dizajn, inovativnost i razvoj asortimana ostvari dodana vrijednost proizvoda, Prima grupi iz godine u godinu omogućuju daljnji rast izvoza i širenje na nova tržišta, kaže Gordana Pušetić, direktorica Prima namještaja.

Hit u Kölnu

Na netom završenom sajmu IMM Cologne u Kölnu, koji definira svjetske trendove u namještajskoj industriji, ta renomirana bjelovarska tvrtka predstavila je čak 30 novih proizvoda u skupini tapeciranog i masivnog namještaja, osmišljenih i proizvedenih u Hrvatskoj.

Apsolutni novitet i hit sajma bili su Primini masivni stolovi od termički tretiranog drva bukve i jasena, u potpunosti ekološki prihvatljivi i neosjetljivi na sve atmosferske utjecaje, pa u tvrtki očekuju i nove unosne ugovore na EU tržištu, poglavito s Francuzima i Nijemcima, s kojima će im izvoz, koji je lani činio 20% ukupnih prihoda, u 2014. porasti 30%.

Prodaju i na Amazonu

Osim s velikim trgovačkim lancima, Prima grupa odnedavno posluje i putem web stranica www.amazon.de i www.Cdiscount.com, dviju najznačajnijih internetskih trgovina u tim državama. Sve to upućuje i na daljnji rast proizvodnje u osam suvremenih pogona kompanije, koji opskrbljuju i 47 vlastitih maloprodajnih salona u RH i četiri u Makedoniji, pa će Prima uz 1900 sadašnjih u ovoj godini zaposliti još 100 radnika. Tvrtka je u 2012. ostvarila 330,8 milijuna kuna prihoda, dok za 2013. planiraju povećanje prihoda na čak 400 milijuna.

– U trenutku kad su industrijska proizvodnja i izvoz RH u stalnom padu, Prima je našla način da postane relevantan strateški partner i izvoznik u zemlje EU – kaže vlasnik Prima grupe Renato Radić.

Iako politika posljednjih 20-ak godina nimalo nije išla naruku izvoznicima, Prima je jedan od boljih primjera da se uz vrhunsku sirovinu, znanje te inovativan i konkurentan proizvod može uspjeti na tržištu EU – i generirati nova radna mjesta. EU tržište namještaja procijenjeno je na 100 milijardi eura godišnje, što znači da bi se, s jasnom vizijom, hrvatski izvoz bez problema u idućih pet godina mogao i upeterostručiti.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije