Jučer objavljeni Podravkini poslovni rezultati za devet mjeseci ove godine jasno pokazuju da koprivnička prehrambeno-farmaceutska kompanija intenzivnim restrukturiranjem nastavlja popravljati pokazatelje operativne efikasnosti, ali ne uspijeva zaustaviti pad prodaje svojih proizvoda.
Na razini grupacije pad prodaje iznosi tri posto. Prehrambeni proizvodni portfelj pao je u prodaji četiri posto, a farmaceutski je rastao jedan posto. Najveći problem Podravka ima na domaćem tržištu, na kojemu je pad sedam posto, što iz kompanije opravdavaju dugotrajnom recesijom i padom osobne potrošnje građana. Taj problem ima velik utjecaj na ukupno poslovanje kompanije jer Podravka na domaćem tržištu plasira gotovo 50 posto svojih proizvoda, i to uz veće marže nego na stranim tržištima.
S druge strane, koprivnička grupacija prikazala je neto dobit na kraju trećeg kvartala od 97,3 milijuna kuna, što je 55 posto više nego lani. Na rast operativne efikasnosti presudno je utjecalo smanjenje broja radnika. Od rujna prošle godine putem sustava otpremnina, za koje je kompanija izdvojila gotovo 100 milijuna kuna, otišlo je više od 700 zaposlenika. Uprava je jučer donijela odluku da nastavlja zbrinjavati višak radne snage uz otpremnine u iznosu od 4000 kuna po godini staža. Novih vijesti o očekivanoj dokapitalizaciji kompanije jučer nije bilo.